Kátyúgarancia
Kátyúgarancia mechanikai sérülésekre!
Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.
Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ez az abroncs jelenleg saját raktárunkban nincs készleten, a gyártótól rendeljük meg Önnek, és amennyiben náluk van belőle, 2-4 napon belül szállítjuk. Csúcsszezonokban a megrendelések torlódása miatt késés előfordulhat! Kollégáink a lehető leghamarabb értesítik Önt az elérhetőségről.
Dinamikus abroncs a motorsportokban megszokott fékezési és tapadási minőséggel! Fedezze fel a motorsportokban megszokott minőségű fékezést és tapadást a Dunlop SportMaxx RT abronccsal, mely minden alkalommal dinamikus vezetési élményt nyújt.
Kivételes tapadás
Az útviszonyokhoz alkalmazkodó keveréknek köszönhetően a Sport Maxx RT nedves és száraz úton is kiváló tapadást biztosít. A versenysportból átvett polimerkeverékek kifejezetten jól alkalmazkodnak az útfelület jellemzőihez, ezáltal a lehető legnagyobb az úttal való érintkezési felület, és jobb a tapadás.
Rövidebb fékút autópályán megszokott sebességnél
A Dunlop forradalmian új kialakítású Short Braking blokkjai még nagy sebességnél is rövid fékutat tesznek lehetővé. Tervezésekor a hangsúly a nagy teljesítményen volt. A kifejezetten merev blokkok fékezés közben hatékonyan fokozzák az úttapadás intenzitását.
Fokozott irányíthatóság kanyarodáskor
A nagy sebességnél is stabilan kezelhető abroncs sima átmenetet biztosít kanyarokba való behajtáskor. A markáns külső vállblokkok fokozzák a kanyarstabilitást és a kanyarban való vezethetőséget.
Üzemanyag-hatékony kialakítás
A kifejezetten könnyű Sport Maxx RT abroncsokat használó járműnek nemcsak gördülési ellenállása, hanem CO2 -kibocsátása és üzemanyag-fogyasztása is alacsonyabb.
Speciális peremhuzal-karika rendszer
A precízebb vezetési élmény érdekében fokozza a gumiabroncs és a felni közötti kapcsolat erősségét. A Specific Bead Seat System (speciális peremhuzal-karika rendszer) a kormánykerék és a kéz kapcsolatához hasonlóan javítja az irányíthatóságot, és kiváló visszacsatolást tesz lehetővé.
Előnyök: Fokozott útvisszacsatolás, jobb stabilitás és precizitás.
Csatlakozás nélküli öv (JLB)
A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárás.
Előnyök: Kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás.
Maximum Flange Shield (MFS)
Felnivédő rendszer. Az MFS-rendszerrel rendelkező gumiabroncson a felni vonala felett gumiprofil fut végig. A profil extra védelmet nyújt a felninek.*
Előnyök: Hatékony felütődés elleni védelmet biztosít a drága könnyűfém felniknek.
* Elérhető csak a kijelölt méretben
Aszimmetrikus mintázatú futófelület
Az aszimmetrikus mintázatú futőfelület jobb kezelhetőséget biztosít, és a vízen futással szembeni ellenálló képességet is javítja. A folyamatos középvonali borda növeli a stabilitást és a pontosságot. Az aszimmetrikus barázdaelrendezés nedves és száraz útfelületeken egyaránt növeli a tapadást.
Előnyök: Fokozott teljesítmény egyenesben és kanyarban való haladás közben, valamint a vízen futás kialakulásának való nagyobb ellenállás.
Laposabb futófelület-profil
A Dunlop abroncsok új generációjának laposabb futófelület-profilja a gumi méretétől és típusától függően 4–8%-kal nagyobb tapadási felületet eredményez. A nagyobb tapadási felület markánsabb stabilitást és fokozottabb visszacsatolást tesz lehetővé, így az abroncsok gyorsabban és pontosabban reagálhatnak a kormánymozdulatokra.
Előnyök: Megnövelt stabilitás és kormányzási pontosság, csökkent kopás gázfröccsös visszaváltás során, kiváló kanyarodási stabilitás és pontosság, kimagasló tapadás száraz úton.
Multi Radius Tread (MRT)
Az MRT-megoldás tíz különböző sugarat alkalmaz, ezért sokkal precízebb. Emiatt az úttal érintkező felületen sokkal hatékonyabban oszlik el a nyomás. Ennek köszönhetően finomabb az egyenesből kanyarba való átmenet, sokkal precízebb és progresszív reakciókkal.
Előnyök: Jelentősen jobb irányíthatóság a teljes érintkezési felületen, minden vezetési körülmény esetén. Kimagasló kormányozhatóság száraz és nedves útfelületen, jobb vezethetőség kanyarodás közben.
Silica-Plus keverék
A futófelület a motorsportból átvett keverékből készül, így különösen nedves utakon és alacsony hőmérsékleten kimagasló tapadást biztosít.
Előnyök: Kiváló fékezési és gyorsulási teljesítmény, markáns tapadás esős és hideg időben, kopásálló kialakítás.
Dual Silica keverék
Ez a speciális keverék javítja a gyorsulási teljesítményt, és jobb kopásállóságot biztosít.
Előnyök: Kiváló fékezési és gyorsulási teljesítmény, kimagasló kormányozhatóság a nyári és az őszi utakon, fokozott tapadás és kopásállóság.
Fékezést elősegítő masszív blokkok
A kifejezetten merev blokkok fékezés közben is megőrzik merevségüket. A fokozott merevség nagy sebességű fékezésnél is segít megtartani az abroncs és az útfelület optimális kapcsolatát.
Előnyök: Rövidebb fékút, különösen nagyobb sebességnél.
Adaptív keverék
A versenysportból átvett polimerkeverékek kifejezetten jól alkalmazkodnak az útfelület jellemzőihez. A gumiabroncs mikrofelületének javított tapadása nagy mértékben hozzájárul a gumiabroncs útfelülethez való fokozott tapadásához.
Előnyök: Kiváló tapadási és fékezési teljesítmény
Arány | 45 |
Átmérő (coll) | 16 |
Defekttűrő | Nem |
Elektromos | Nem |
Fékezés | A |
Fogyasztás | D |
Gyártói kód | 527721 |
Idény | Nyári gumi |
Profil | 205 |
Rendeltetés | Személyautó |
Sebesség index (SI) | W=270 km/h |
Terhelés index (LI) | 83=487kg |
Zaj | 70 |
1888. A skót John Boyd Dunlopot már nagyon idegesítette, hogy 10 éves fia állandóan tönkretette szép belfasti gyepüket a triciklijének fakerekével. Ezért aztán addig ügyködött, míg egy darab kerti slagot rá nem applikált a gyerek kerekeire, amit először vízzel töltött fel (ha már slag, ugyebár?), majd amikor rájött, hogy így nincs megfelelő rugalmassága, megpróbálkozott a levegővel, amit egy cumiból átalakított szelepen keresztül juttatott a slagba. Így azóta Dunlopot a tömlős gumiabroncs feltalálójaként emlegetik.
Ezzel annyi baj van mindössze, hogy egy skót mérnök, Robert W. Thomson már 1845-ben feltalálta a légtömlős abroncsot egy másik módszer alkalmazásával, de akkoriban még nem volt rá tömegigény, cseréje nehézkes, illetve nagyon drága is volt, ezért a találmány feledésbe merült. Viszont éppen elég volt hozzá, hogy amikor Dunlop benyújtotta szabadalmi kérelmét, azt először bejegyezték, majd hosszas jogi huzavona után 1891-ben visszavették tőle. Mindenesetre Dunlop módszere forradalmasította a kerékpározást, és egy virágzó céget eredményezett a feltalálónak.
A Dunlop márka mára egyesült a Goodyearrel, de a presztízsét jól mutatja, hogy a cégen belül is egyenlő minőséget képvisel a Goodyear márkával, nem rendelték a Goodyear alá. Míg a konszernen belül a Goodyeart, mint kényelmes presztízs abroncsot propagálják, a Dunlop a sportos prémium abroncs imidzsét képviseli, illetve természetesen a konszern motorbicikli abroncsait is Dunlop márkanéven gyártják.
Dunlop személy és SUV abroncsainkhoz 1 év kátyúgaranciát is nyújtunk!
Ismerje meg ingyenes KÁTYÚGARANCIA szolgáltatásunkat!
Vásároljon 4 db gumiabroncsot a résztvevő márkák közül bármely Point-S szakszervizben és mi egy év díjmentes garanciát vállalunk bármilyen sérülésre! Önnek nincs más dolga, mint regisztrálni a vásárlást igazoló számlával és megőrizni a regisztráció során kapott garanciajegyet.
A garanciát a több, mint 70 Point-S szakszerviz bármelyikében érvényesítheti!