Süti beállítások
Másik méret kereséséhez térjen vissza a főoldalra.

Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.

205/55R16 V Cinturato Allseason SF3 XL Pirelli négyévszakos gumi

0 vélemény

    40 420 Ft
  • Márka: PIRELLI
  • Cikkszám: 20555R16VCSF3X
  • Elérhetőség:
    Raktárról szállítható

Szállítási információ:

Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ez a termék jelenleg készleten lévőként szerepel a saját raktárunkban, vagy beszállítónknál, tehát nagy valószínűséggel 2-4 munkanapon belül szállítjuk. Csúcsszezonokban a megrendelések torlódása miatt késés előfordulhat! Raktárkészletünk kb. félóránként frissül, így nem tekinthető percre pontosnak. Köszönjük megrendelését!

CINTURATOALLSSF3 mintázat

Biztonságos és kényelmes gumiabroncs egész évben, olyan autósok számára készült, akik különösen városban vezetnek, de szeretnének nyugodtan érezni magukat, ha hóval találkoznak: a Pirelli piacra dobta az új Cinturato All Season SF3- at, az SF2 továbbfejlesztését a virtuális fejlesztésnek köszönhetően tökéletesedik . Olyannyira, hogy a Dekra 1 a kategóriájában a legjobb gumiabroncsnak ismerte el száraz, havas és nedves útfelületen kombinált fékezésre , és megkapta a TÜV SÜD Performance Mark 2 minősítését, amely kiváló teljesítményt mutat különböző vezetési helyzetekben. Az új Cinturato azonban mindenekelőtt a nedves aszfalton nyújtja a legjobbat: a sorozat minden mérete az európai címke legmagasabb minősítésével ( "A" osztály ) büszkélkedhet nedves tapadásban .

A Pirelli Cinturato All Season SF3 adaptív futófelület-technológiát örökölt 3D lamellákkal elődjétől, amelyeket most tovább fejlesztettek, hogy jobb tapadást biztosítsanak a havon a gumiabroncs teljes élettartama alatt . Ahogy az abroncs kopik, ezek a lamellák alakjukat egyenes vonalból cikk-cakk mintázattá változtatják, így a futófelület mélységének csökkenése ellenére megnő a hófogásra alkalmas felület. A lamellák az abroncson áthaladó energia függvényében nyílhatnak és zárhatnak is, így a téli konfigurációból igény szerint sokkal merevebb és kompaktabb nyári mintázatúvá válhatnak, ami javítja a fékteljesítményt, az úttartást és a vezetési pontosságot . Az előző generációhoz képest szélesebb hornyok és élesebb szögek az irányított futófelület-mintázatban szintén hozzájárulnak a jobb hóteljesítményhez. Ezek a tulajdonságok emellett elősegítik a víz kiszorítását, csökkentve az aquaplaning kockázatát . A száraz-nedves arány optimalizálása a kényelmet is javítja: a Pirelli Cinturato All Season SF3 teljes termékcsaládja „A” vagy „B” pontot kapott a zaj tekintetében az európai gumiabroncscímkén .

A futófelületi mintázat barázdáinak fejlődése a kiválasztott anyagok innovációinak köszönhető . Általában a szélesebb barázdák rontják az optimális teljesítményt nyári körülmények között. A Pirelli Cinturato All Season SF3-ban használt vegyület azonban még magas hőmérsékleten is képes egyensúlyba hozni az abroncs merevségét, stabilitását és reakcióképességét. Ezt támasztják alá a Dekra tesztek 1 , amelyek megerősítik az új Cinturato All Season SF3 vezető pozícióját a szárazon való fékezésben . Ugyanakkor az új abroncs télen is ugyanolyan hatékony, mivel a keverék nem keményedik meg a hidegben – ami hozzájárul a nagyobb tapadáshoz. Ez az innovatív összetevők bevezetésén múlik: speciális mikrostruktúrákkal rendelkező polimerek új keveréke, amely képes megőrizni a nagy mobilitást hidegben, de megfelelő merevséget melegben , új természetes eredetű gyanták, amelyek alacsony hőmérsékleten is biztosítják a tapadást, és folyékony polimerek amelyek maximalizálják a teljesítményt havon anélkül, hogy csökkentenék a tapadást nedves úton.

Leírás
Arány 55
Átmérő (coll) 16
Defekttűrő Nem
Elektromos Nem
Fékezés A
Fogyasztás C
Gyártói kód 4253800
Idény Négyévszakos
Profil 205
Rendeltetés Személyautó
Sebesség index (SI) V=240 km/h
Terhelés index (LI) 94=670kg
Zaj 72
PIRELLI

 

A Pirelli milánói székhelyű olasz vállalat, mely 1872-ben alapult. A márka az alapító Giovanni Battista Pirelli nevét vette fel. Kezdetben búvárfelszereléseket és kábeleket gyártott, majd az 1950-es években kezdtek el foglalkozni gumiabroncsok gyártásával.

Napjainkra a világ 5 legnagyobb gyártójának egyike lett, és a Pirelli márkanév egyenlővé lett a sportossággal és a prémium minőséggel.

A Pirelli nagy hangsúlyt fektet sportos imidzsére, ezért az egyik legnagyobb versenyzői beszállító.

Jelenleg is ők a Formula1 gumiabroncs beszállítója, de ezen kívül sok más versenyszériában is megméretik abroncsaikat, például ők az Olasz Rally egyik fő támogatója, és a FIM Superbike kizárólagos motorgumi beszállítója.

Pirelli & C. SpA egy multinacionális vállalat, székhelye Milánóban van. A cég a világon az ötödik legnagyobb gumiabroncs gyártó, több mint 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 ezer munkást foglalkoztatnak.

A céget 1872-ben Giovanni Battista Pirelli alapította Milánóban. A Pirelli vállalatnak eleinte a búvárkodás terén volt nagy szerepe, hiszen légzőkészülékeket gyártott a búvárok felszereléséhez.

Az 1950-es években Giovanni Battista Pirelli engedélyt kapott Alberto Pirelli alelnöktől, hogy létrehozza az első gumigyárát Milánóban.

1974-ben a Pirelli gumigyár előállította az ún. „széles radiál” gumiabroncsokat. melyet először a Lancia Ralli-ban szereplő Lancia Stratos autóin alkalmaztak. Ebben a korban a slick gumikat használták leginkább, melyek széles, csökkentett oldalfalú, sima felületű gumik voltak, ezzel szemben a radiál gumiabroncsok keskenyebbek voltak, és hamar elveszítették a tapadásukat is. Mindkét gumiabroncs teljesen használhatatlan volt a Lancia Stratos autóin, míg a radiál gumiabroncsok gyakorlatilag 10 km alatt elkoptak, addig a slick gumikkal teljesen vezethetetlen volt az autó. A Pirelli ennek érdekében, szintén 1974-ben létrehozott egy új gumifajtát, mely sima, széles, csökkentett oldalfalú, sugaras szerkezetű. Ezt a gumit legelőször a Porsche gyár tesztelte a legújabb autóján, a Porsche 911-en.

Napjainkban ezek az abroncsok az autóversenyzés számos kategóriájában használatosak, valójában a slick gumi továbbfejlesztett változatai, az abroncs elnevezésén nem változtattak, maradt a slick kifejezés.

 

 

 

Hasonló termékek Írjon véleményt a termékről
    Rossz           Jó
Megjegyzés: HTML használata nem engedélyezett!