Kátyúgarancia
Kátyúgarancia mechanikai sérülésekre!
Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.
Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ez a termék jelenleg készleten lévőként szerepel a saját raktárunkban, vagy beszállítónknál, tehát nagy valószínűséggel 2-4 munkanapon belül szállítjuk. Csúcsszezonokban a megrendelések torlódása miatt késés előfordulhat! Raktárkészletünk kb. félóránként frissül, így nem tekinthető percre pontosnak. Köszönjük megrendelését!
A Vredestein Comtrac 2 All Season+ (Plus) négyévszakos kereskedelmi gumiabroncsok, amelyek biztonságot és kényelmet nyújtanak az áruszállítás során. Megbízható tapadás nedves aszfalton és enyhe havon, jó stabilitás, üzemanyag-fogyasztás optimalizálási képesség, valamint kopásállóság és hosszú élettartam jellemzi őket.
A Vredestein Comtrac 2 All Season + gumiabroncsok 2020-ban jelentek meg a piacon a 2017-es Comtrac 2 All Season modell továbbfejlesztett változataként .
A gyártó által végzett belső tesztek mindkét 235/65 R16C 115/113R méretű módosításnál azt mutatták, hogy a névben pluszjelet tartalmazó változat, miközben megtartotta elődjének magas szintű teljesítményét nedves felületen és havon, 20%-os növekedést ért el . futásteljesítmény és a menetstabilitás 5%-os javulása nagy rakomány mellett, valamint jobb irányíthatóság kanyarodáskor.
Az ilyen jelentős fejlesztések fő oka a kifejezetten a Comtrac 2 All Season Plus-hoz kifejlesztett gumikeverék. Ez az, a futófelület-mintázat hatásának fokozása (mellesleg változatlan maradva) biztosítja a gumiabroncsok kiegyensúlyozott viselkedését havas és nedves utakon. Ugyanakkor egy speciális erősítő töltőanyagot tartalmazott az összetétel, ami a kopásállóság és ennek következtében a futásteljesítmény növekedéséhez vezetett.
A Vredestein Comtrac 2 All Season+ megszakítóréteg nagyobb acélzsinór-sűrűsége a futófelület merevségének növekedését eredményezte, ami növelte ezeknek a könnyű teherautó-abroncsoknak a tartósságát és irányíthatóságát.
Arány | 75 |
Átmérő (coll) | 16 |
Defekttűrő | Nem |
Elektromos | Nem |
Fékezés | B |
Fogyasztás | D |
Gyártói kód | 20575016RCA02 |
Idény | Négyévszakos |
Profil | 205 |
Rendeltetés | Kisteherautó |
Sebesség index (SI) | R=170 km/h |
Terhelés index (LI) | 113=1150kg |
Zaj | 73 |
A céget 1908-ban alapította Emile Louis Schiff Nederlandse guttaparcha Maatschappij Delft néven, szerencsére ezt a nevet NV Rubberfabriek Vredesteinre változtatta. A Vredestein név egy Schiff által megvásárolt Loosdunieni birtok neve volt Hollandiában, ahol a gumigyártást megkezdték 1909-ben.
A cég kezdetben mindenféle gumi termékeket gyártott, beleértve cipő sarkat, labdákat, padlóburkolatot, csizmát is.
1934 szeptember 13-án (nem tudjuk, hogy péntek volt-e), a gyár nagy része megsemmisült egy tűzben. Az újjáépítés azonnal megkezdődött, és megalakult egy kerékpár gumiabroncs gyár is Doetinchem-ben, még ugyanabban az évben.
1946-ban a cég az amerikai BF Goodrich tulajdonába került, több mint 20% részesedéssel.
A vállalat növekedése 1962-ben felgyorsult. 1971-ben, a cég teljesen a BF Goodrich tulajdonába került és a fúzió segítségével a Vredestein termékei hamarosan a világ 125 országába eljutottak.
A világcéggé válás során, az 1970-es években a Vredestein márka egyre inkább összpontosítani kezdett az autó, mezőgazdasági, ipari és kétkerekű gumiabroncsok gyártására.
A Vredestein jelenleg annak az Apollo Tires Companynak a tulajdonában áll, amely hamarosan Magyarországon, Gyöngyös mellett készül egy több ezer főt alkalmazó gyárat építeni.
Abroncsait a sportosság és a kiváló minőség jellemzi. Különös ismertető jegye, hogy mintázatai nem csak hasznosak, de szemet gyönyörködtetőek is. Ebben nem kis szerepe van az autótervezésben méltán nagy nevet szerzett olasz Giugiaro Design műhelynek, ahol azokat a Vredestein mintázatokat megálmodják, amelyeket később a mérnökök formába öntenek.