Süti beállítások
Másik méret kereséséhez térjen vissza a főoldalra.

Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.

255/60R18 V Scorpion Allseason SF2 XL Pirelli négyévszakos gumi

0 vélemény

    63 770 Ft
  • Márka: PIRELLI
  • Cikkszám: 25560R18VSCSF2X
  • Elérhetőség:
    Raktárról szállítható

Szállítási információ:

Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ez a termék jelenleg készleten lévőként szerepel a saját raktárunkban, vagy beszállítónknál, tehát nagy valószínűséggel 2-4 munkanapon belül szállítjuk. Csúcsszezonokban a megrendelések torlódása miatt késés előfordulhat! Raktárkészletünk kb. félóránként frissül, így nem tekinthető percre pontosnak. Köszönjük megrendelését!

SCORPIONALLSEASONSF2 mintázat

Pirelli Scorpion All Season SF2 termékleírás és jellemzők

A Pirelli Scorpion All Season SF2 egy irányított futófelület-kialakítású túraabroncs, amelyet városi SUV-okhoz és egész éves használatra terveztek. A gyártó szerint versenyelőnyük a sima futás, az alacsony zajszint, az alacsony gördülési ellenállás, a kopásállóság és természetesen a megbízható tapadási és fékezési tulajdonságok nedves és száraz útfelületen és havon egyaránt.

A gyártó a Pirelli Scorpion All Season SF2 gumiabroncsait "all season guruknak" nevezi, mintegy utalva a különféle időjárási körülmények között való működésük megbízhatóságára. Csak annyit kell itt apró betűkkel hozzátenni, hogy mindez csak az Ön lakóhelyének körülményei között igaz egy olyan régióban, ahol enyhe tél van, és elvileg ritkán használják az autót télen. Ez a modell azonban kiküszöböli az évente kétszeri szezonális gumicserével való fáradságot, és rendelkezik a 3PMSF jelöléssel (hópehely képe három hegycsúcs hátterében), amely az európai törvények értelmében az út garanciájának számít. biztonság a téli utakon.

A Cinturato All Season SF2 személygépkocsi egész évszakos modelljéből kölcsönzött futófelület mintázata és a Scorpion All Season SF2 gumikeverék enyhén optimalizálva lett, hogy a SUV abroncsok olyan egyedi tulajdonságokkal rendelkezzenek, amelyek megfelelnek a magas súlyponttal rendelkező járművek speciális követelményeinek.

A Scorpion All Season SF 2 kialakításában található több V-horony (oldalsó és körbefutó cikk-cakk hornyokkal kombinálva) hatékonyan eltávolítja a vizet az érintkezési helyről vizes utakon, miközben segít megelőzni a hirtelen vízen emelkedést és növeli a gumiabroncs stabilitását számos felületen. A "fehér" utakon azonban megtartják a havat, hogy javítsák a jármű kezelhetőségét.

A futófelület blokkjait átvágó háromdimenziós lamellák serege alacsony téli hőmérsékleten is nyitva marad, ami megkönnyíti a fékezést havon. Nedves vagy száraz útburkolaton azonban összezáródnak, így növelik a futófelület hossz- és oldalmerevségét a jobb tapadás érdekében. Ez a 3D Diamond Sipes technológián alapuló alkalmazkodó viselkedés azt jelenti, hogy a téli futófelület mintázata automatikusan nyári mintázattá változhat, ami jobb irányítást biztosít a SUV felett különféle időjárási körülmények között.

A Pirelli Scorpion All Season SF2 futófelületi tömbjeit megnövelték a Cinturato All Season SF2-höz képest. Ez segíti az abroncsokat abban, hogy jobban bírják a terepjárók tömegét és a menetdinamikát. Ezenkívül a futófelület geometriáját úgy alakították ki, hogy ezek a nagyobb blokkok bizonyos mértékig csökkentsék az útzajt.

Az adaptív Scorpion All Season SF2 futófelület-keverék hideg és nedves körülmények között is megőrzi puhaságát, míg merevsége növekszik száraz és napsütéses utakon. Ez az összetételében található innovatív komponenseknek köszönhető, amelyek közé tartoznak a nagymértékben diszpergált szilícium-dioxid részecskéihez kapcsolódó polimer anyagok. Az alacsony hőmérsékleten való hatékony működés mellett kombinációjuk alacsony gördülési ellenállást ad az abroncsnak, ami alacsonyabb üzemanyag-fogyasztást és hosszabb hatótávot biztosít egy elektromos vagy hibrid autóhoz, amelyet egyébként szintén SF2-re terveztek (az ilyen abroncsok könnyen az oldalfalakon található Elect felirattal azonosítható).

A Pirelli Scorpion All Season SF 2 minden mérete (kivéve a Run Flat technológiával rendelkezőket) „A” vagy „B” gördülési ellenállású a címkén szereplő adatok szerint, és ez jelentős előrelépés az előző egész szezonos termékhez képest.

Érdemes megjegyezni az SF2 szélesebb üzemi hőmérsékleti tartományát is, a gumikeverék megnövekedett merevsége miatt. Ez viszont kisebb futófelület-kopást, jobb gumiabroncs-teljesítményt és több futásteljesítményt jelent.

 

Leírás
Arány 60
Átmérő (coll) 18
Defekttűrő Nem
Elektromos Nem
Fékezés A
Fogyasztás B
Gyártói kód 4000600
Idény Négyévszakos
Profil 255
Rendeltetés 4x4
Sebesség index (SI) V=240 km/h
Terhelés index (LI) 112=1120kg
Zaj 70
PIRELLI

 

A Pirelli milánói székhelyű olasz vállalat, mely 1872-ben alapult. A márka az alapító Giovanni Battista Pirelli nevét vette fel. Kezdetben búvárfelszereléseket és kábeleket gyártott, majd az 1950-es években kezdtek el foglalkozni gumiabroncsok gyártásával.

Napjainkra a világ 5 legnagyobb gyártójának egyike lett, és a Pirelli márkanév egyenlővé lett a sportossággal és a prémium minőséggel.

A Pirelli nagy hangsúlyt fektet sportos imidzsére, ezért az egyik legnagyobb versenyzői beszállító.

Jelenleg is ők a Formula1 gumiabroncs beszállítója, de ezen kívül sok más versenyszériában is megméretik abroncsaikat, például ők az Olasz Rally egyik fő támogatója, és a FIM Superbike kizárólagos motorgumi beszállítója.

Pirelli & C. SpA egy multinacionális vállalat, székhelye Milánóban van. A cég a világon az ötödik legnagyobb gumiabroncs gyártó, több mint 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 ezer munkást foglalkoztatnak.

A céget 1872-ben Giovanni Battista Pirelli alapította Milánóban. A Pirelli vállalatnak eleinte a búvárkodás terén volt nagy szerepe, hiszen légzőkészülékeket gyártott a búvárok felszereléséhez.

Az 1950-es években Giovanni Battista Pirelli engedélyt kapott Alberto Pirelli alelnöktől, hogy létrehozza az első gumigyárát Milánóban.

1974-ben a Pirelli gumigyár előállította az ún. „széles radiál” gumiabroncsokat. melyet először a Lancia Ralli-ban szereplő Lancia Stratos autóin alkalmaztak. Ebben a korban a slick gumikat használták leginkább, melyek széles, csökkentett oldalfalú, sima felületű gumik voltak, ezzel szemben a radiál gumiabroncsok keskenyebbek voltak, és hamar elveszítették a tapadásukat is. Mindkét gumiabroncs teljesen használhatatlan volt a Lancia Stratos autóin, míg a radiál gumiabroncsok gyakorlatilag 10 km alatt elkoptak, addig a slick gumikkal teljesen vezethetetlen volt az autó. A Pirelli ennek érdekében, szintén 1974-ben létrehozott egy új gumifajtát, mely sima, széles, csökkentett oldalfalú, sugaras szerkezetű. Ezt a gumit legelőször a Porsche gyár tesztelte a legújabb autóján, a Porsche 911-en.

Napjainkban ezek az abroncsok az autóversenyzés számos kategóriájában használatosak, valójában a slick gumi továbbfejlesztett változatai, az abroncs elnevezésén nem változtattak, maradt a slick kifejezés.

 

 

 

Hasonló termékek
B C 72
255/60R18 H Scorpion Winter XL MO-V Pirelli téli gumi
C C 71
255/60R18 W 701 XL Riken nyári gumi
D C 72
255/60R18 H WS71 WinterCraft SUV XL Kumho téli gumi
Írjon véleményt a termékről
    Rossz           Jó
Megjegyzés: HTML használata nem engedélyezett!