Kátyúgarancia
Kátyúgarancia mechanikai sérülésekre!
Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.
Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ez az abroncs jelenleg saját raktárunkban nincs készleten, a gyártótól rendeljük meg Önnek, és amennyiben náluk van belőle, 2-4 napon belül szállítjuk. Csúcsszezonokban a megrendelések torlódása miatt késés előfordulhat! Kollégáink a lehető leghamarabb értesítik Önt az elérhetőségről.
Pirelli Carrier All Season - minden időjárásra alkalmas szimmetrikus, nem irányított futófelület-mintázattal. Ezt a modellt kiváló tapadás nedves felületen (az Euro-címkén „A” és „B” besorolás), valamint a magas üzemanyag-hatékonyság jellemzi. Ennek a modellnek a fő versenyelőnye a könnyű haszongépjárművek abroncsai között, a gyártó a defektek "tömítésének" képességét nevezi.
Abroncsok A Pirelli Carrier All Season az egész éves működésre kialakított gumiabroncsok leváltottákk a 2016-ban bemutatott Pirelli Carrier All Season kisteherautó gumiabroncsokat. Úgy fejlesztették ki őket, hogy kielégítsék a négyévszakos gumiabroncsok növekvő szegmensében jelentkező keresletet. A Carrier AS abroncsok az elavult Pirelli Chrono Four Seasons abroncsokat váltják fel a kínálatban.
Az olasz abroncsgyártók azt állítják, hogy az új generációs négyévszakos abroncsok akár tíz százalékkal jobb fékezést tesznek lehetővé nedves úton, jobb úttartást és nagyobb ellenállást a vízen való ütközés során. Ezek a fejlesztések az optimalizált futófelület-mintázat, a gumikeverék és a profilgeometria kölcsönhatásának köszönhetők, amelyek szintén hozzájárulnak a futásteljesítmény és a kezelhetőség jelentős növekedéséhez száraz és nedves burkolaton. A fékezési teljesítményt a 3D lamellák technológiája javította.
A kereskedelmi furgonok tulajdonosai a Carrier All Season abroncsok használatából is profitálhatnak, köszönhetően a Seal Inside technológiának, amelyet először alkalmaznak a Pirelli kisteherautó-abroncsokban. Futófelületi defekt esetén egy speciális tömítőanyag „lezárja” a lyukat, és a jármű anélkül tud tovább haladni, hogy a gumiabroncs légnyomása csökkenne. A Seal Inside ideális technológia a járműflották számára a gumiabroncsok károsodása miatti leállások csökkentésére.
Arány | 75 |
Átmérő (coll) | 16 |
Defekttűrő | Nem |
Elektromos | Nem |
Gyártói kód | 4349700 |
Idény | Négyévszakos |
Profil | 205 |
Rendeltetés | Kisteherautó |
Sebesség index (SI) | R=170 km/h |
Terhelés index (LI) | 110=1060kg |
A Pirelli milánói székhelyű olasz vállalat, mely 1872-ben alapult. A márka az alapító Giovanni Battista Pirelli nevét vette fel. Kezdetben búvárfelszereléseket és kábeleket gyártott, majd az 1950-es években kezdtek el foglalkozni gumiabroncsok gyártásával.
Napjainkra a világ 5 legnagyobb gyártójának egyike lett, és a Pirelli márkanév egyenlővé lett a sportossággal és a prémium minőséggel.
A Pirelli nagy hangsúlyt fektet sportos imidzsére, ezért az egyik legnagyobb versenyzői beszállító.
Jelenleg is ők a Formula1 gumiabroncs beszállítója, de ezen kívül sok más versenyszériában is megméretik abroncsaikat, például ők az Olasz Rally egyik fő támogatója, és a FIM Superbike kizárólagos motorgumi beszállítója.
A Pirelli & C. SpA egy multinacionális vállalat, székhelye Milánóban van. A cég a világon az ötödik legnagyobb gumiabroncs gyártó, több mint 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 ezer munkást foglalkoztatnak.
A céget 1872-ben Giovanni Battista Pirelli alapította Milánóban. A Pirelli vállalatnak eleinte a búvárkodás terén volt nagy szerepe, hiszen légzőkészülékeket gyártott a búvárok felszereléséhez.
Az 1950-es években Giovanni Battista Pirelli engedélyt kapott Alberto Pirelli alelnöktől, hogy létrehozza az első gumigyárát Milánóban.
1974-ben a Pirelli gumigyár előállította az ún. „széles radiál” gumiabroncsokat. melyet először a Lancia Ralli-ban szereplő Lancia Stratos autóin alkalmaztak. Ebben a korban a slick gumikat használták leginkább, melyek széles, csökkentett oldalfalú, sima felületű gumik voltak, ezzel szemben a radiál gumiabroncsok keskenyebbek voltak, és hamar elveszítették a tapadásukat is. Mindkét gumiabroncs teljesen használhatatlan volt a Lancia Stratos autóin, míg a radiál gumiabroncsok gyakorlatilag 10 km alatt elkoptak, addig a slick gumikkal teljesen vezethetetlen volt az autó. A Pirelli ennek érdekében, szintén 1974-ben létrehozott egy új gumifajtát, mely sima, széles, csökkentett oldalfalú, sugaras szerkezetű. Ezt a gumit legelőször a Porsche gyár tesztelte a legújabb autóján, a Porsche 911-en.
Napjainkban ezek az abroncsok az autóversenyzés számos kategóriájában használatosak, valójában a slick gumi továbbfejlesztett változatai, az abroncs elnevezésén nem változtattak, maradt a slick kifejezés.