Kátyúgarancia
Kátyúgarancia mechanikai sérülésekre!
Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.
Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ez az abroncs jelenleg saját raktárunkban nincs készleten, a gyártótól rendeljük meg Önnek, és amennyiben náluk van belőle, 2-4 napon belül szállítjuk. Csúcsszezonokban a megrendelések torlódása miatt késés előfordulhat! Kollégáink a lehető leghamarabb értesítik Önt az elérhetőségről.
A Scorpion Zero Asimmetrico a Pirelli utcai/sport teherautó négyévszakos abroncsa, amelyet az észak-amerikai piacra fejlesztettek ki, hogy nagy teljesítményű crossover- és sporthaszonjárművekhez, valamint nagyon sportos felépítésű pickupokhoz használják. A Scorpion Zero Asimmetrico abroncsokat olyan vezetők számára tervezték, akik stílust, irányíthatóságot és tapadást keresnek Amerika száraz, nedves és téli körülményei között, beleértve az időnkénti enyhe havat is.
A Scorpion Zero Asimmetrico radiál nagy teljesítményű, egész évszakban használható futófelület-keveréke progresszív tapadást biztosít kanyarokban. Ezt a keveréket aszimmetrikus futófelület-kialakításba öntötték, amely egy hornyolt külső vállbordával rendelkezik, amely javítja a kormányzási reakciót, a kanyarstabilitást és a nagy sebességű pontosságot. A speciális Z-profilú köztes futófelület-blokkok egy folyamatos középső bordát szegélyeznek, hogy a rossz időjárási tapadást az akusztikus kényelemmel vegyítsék, míg a széles körbefutó hornyok elszívják a vizet, hogy ellenálljanak a vízen futásnak és fokozzák a nedves tapadást. Az abroncs belső szerkezete iker acélszalagot tartalmaz, amelyet spirálisan burkolt nejlon erősít meg a kezelhetőség és a nagy sebességű tartósság javítása érdekében.
A Scorpion Zero Asimmetrico korlátozott méretben kapható Pirelli zajszűrő rendszerrel, amelynek során a gyártó hangelnyelő habréteget ragaszt a gumiabroncs belső burkolatára, hogy csökkentse az utastér zaját a járműben. Ezek a méretek a Specifikáció oldalon és a keresési eredmények között találhatók.
Arány | 35 |
Átmérő (coll) | 24 |
Defekttűrő | Nem |
Elektromos | Nem |
Fékezés | C |
Fogyasztás | C |
Gyártói kód | 1619300 |
Idény | Négyévszakos |
Profil | 285 |
Rendeltetés | 4x4 |
Sebesség index (SI) | W=270 km/h |
Terhelés index (LI) | 108=1000kg |
Zaj | 74 |
A Pirelli milánói székhelyű olasz vállalat, mely 1872-ben alapult. A márka az alapító Giovanni Battista Pirelli nevét vette fel. Kezdetben búvárfelszereléseket és kábeleket gyártott, majd az 1950-es években kezdtek el foglalkozni gumiabroncsok gyártásával.
Napjainkra a világ 5 legnagyobb gyártójának egyike lett, és a Pirelli márkanév egyenlővé lett a sportossággal és a prémium minőséggel.
A Pirelli nagy hangsúlyt fektet sportos imidzsére, ezért az egyik legnagyobb versenyzői beszállító.
Jelenleg is ők a Formula1 gumiabroncs beszállítója, de ezen kívül sok más versenyszériában is megméretik abroncsaikat, például ők az Olasz Rally egyik fő támogatója, és a FIM Superbike kizárólagos motorgumi beszállítója.
A Pirelli & C. SpA egy multinacionális vállalat, székhelye Milánóban van. A cég a világon az ötödik legnagyobb gumiabroncs gyártó, több mint 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 ezer munkást foglalkoztatnak.
A céget 1872-ben Giovanni Battista Pirelli alapította Milánóban. A Pirelli vállalatnak eleinte a búvárkodás terén volt nagy szerepe, hiszen légzőkészülékeket gyártott a búvárok felszereléséhez.
Az 1950-es években Giovanni Battista Pirelli engedélyt kapott Alberto Pirelli alelnöktől, hogy létrehozza az első gumigyárát Milánóban.
1974-ben a Pirelli gumigyár előállította az ún. „széles radiál” gumiabroncsokat. melyet először a Lancia Ralli-ban szereplő Lancia Stratos autóin alkalmaztak. Ebben a korban a slick gumikat használták leginkább, melyek széles, csökkentett oldalfalú, sima felületű gumik voltak, ezzel szemben a radiál gumiabroncsok keskenyebbek voltak, és hamar elveszítették a tapadásukat is. Mindkét gumiabroncs teljesen használhatatlan volt a Lancia Stratos autóin, míg a radiál gumiabroncsok gyakorlatilag 10 km alatt elkoptak, addig a slick gumikkal teljesen vezethetetlen volt az autó. A Pirelli ennek érdekében, szintén 1974-ben létrehozott egy új gumifajtát, mely sima, széles, csökkentett oldalfalú, sugaras szerkezetű. Ezt a gumit legelőször a Porsche gyár tesztelte a legújabb autóján, a Porsche 911-en.
Napjainkban ezek az abroncsok az autóversenyzés számos kategóriájában használatosak, valójában a slick gumi továbbfejlesztett változatai, az abroncs elnevezésén nem változtattak, maradt a slick kifejezés.