Süti beállítások
Másik méret kereséséhez térjen vissza a főoldalra.

Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.

265/40R22 Y Scorp Zero AllSeason XL J LR Pirelli négyévszakos gumi

0 vélemény

    107 620 Ft
  • Márka: PIRELLI
  • Cikkszám: 26540R22YS04SXJ
  • Elérhetőség:
    Gyártótól

Szállítási információ:

Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ez az abroncs jelenleg saját raktárunkban nincs készleten, a gyártótól rendeljük meg Önnek, és amennyiben náluk van belőle, 2-4 napon belül szállítjuk. Csúcsszezonokban a megrendelések torlódása miatt késés előfordulhat! Kollégáink a lehető leghamarabb értesítik Önt az elérhetőségről.

SCORPIONZEROALLSEAS mintázat

Pirelli Scorpion Zero AllSeason

A Scorpion Zero All Season Plus a Pirelli Street/Sport Truck All Season abroncsa, amelyet az erős crossoverek és SUV-k, valamint a sportra hangolt és nagy teljesítményű pickupok vezetői számára fejlesztettek ki, akik a nagy teljesítmény és az egész évszakos használhatóság kombinációját keresik. beleértve a vezetési képességet enyhe hóban.

A Scorpion Zero All Season Plus a Pirelli legújabb, nagy teljesítményű, minden évszakra használható futófelület-keverékét használja aszimmetrikus mintázatba. A magas szilícium-dioxid-tartalmú mátrix speciális polimer keverékeket és gyantákat is tartalmaz, amelyeket kiegyensúlyozott, mindenre kiterjedő teljesítményre terveztek. Az aszimmetrikus mintázat nagy külső vállblokkokat használ az érzékeny kezelhetőség és fékezés érdekében száraz és nedves körülmények között, a merev központi blokkok pedig tovább segítik a száraz tapadást. A speciális szilícium-dioxid hozzáadása javítja a tapadást nedves időben, míg a négy széles, körbefutó horony kivezeti a vizet az érintkezési helyről, hogy ellenálljon a vízi siklásnak. A kisebb, belső futófelületi blokkok télre fókuszált cikk-cakk lamellákkal rendelkeznek, hogy megteremtsék a csúszós téli körülmények között szükséges tapadáshoz szükséges harapós éleket.

A Scorpion Zero All Season Plus belső felépítése két széles acélszalagot tartalmaz, spirálisan tekercselt, nylon erősítéssel. Az erősítés feszültségének változtatása lehetővé teszi a Pirelli mérnökei számára, hogy hangolják az egyensúlyt a merevség és a kezelhetőség között, a kétrétegű poliészter burkolat pedig tovább javítja a menetkényelmet.

Leírás
Arány 40
Átmérő (coll) 22
Defekttűrő Nem
Elektromos Nem
Fékezés B
Fogyasztás B
Gyártói kód 2689700
Idény Négyévszakos
Profil 265
Rendeltetés 4x4
Sebesség index (SI) Y=300 km/h
Terhelés index (LI) 106=950kg
Zaj 72
PIRELLI

 

A Pirelli milánói székhelyű olasz vállalat, mely 1872-ben alapult. A márka az alapító Giovanni Battista Pirelli nevét vette fel. Kezdetben búvárfelszereléseket és kábeleket gyártott, majd az 1950-es években kezdtek el foglalkozni gumiabroncsok gyártásával.

Napjainkra a világ 5 legnagyobb gyártójának egyike lett, és a Pirelli márkanév egyenlővé lett a sportossággal és a prémium minőséggel.

A Pirelli nagy hangsúlyt fektet sportos imidzsére, ezért az egyik legnagyobb versenyzői beszállító.

Jelenleg is ők a Formula1 gumiabroncs beszállítója, de ezen kívül sok más versenyszériában is megméretik abroncsaikat, például ők az Olasz Rally egyik fő támogatója, és a FIM Superbike kizárólagos motorgumi beszállítója.

Pirelli & C. SpA egy multinacionális vállalat, székhelye Milánóban van. A cég a világon az ötödik legnagyobb gumiabroncs gyártó, több mint 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 ezer munkást foglalkoztatnak.

A céget 1872-ben Giovanni Battista Pirelli alapította Milánóban. A Pirelli vállalatnak eleinte a búvárkodás terén volt nagy szerepe, hiszen légzőkészülékeket gyártott a búvárok felszereléséhez.

Az 1950-es években Giovanni Battista Pirelli engedélyt kapott Alberto Pirelli alelnöktől, hogy létrehozza az első gumigyárát Milánóban.

1974-ben a Pirelli gumigyár előállította az ún. „széles radiál” gumiabroncsokat. melyet először a Lancia Ralli-ban szereplő Lancia Stratos autóin alkalmaztak. Ebben a korban a slick gumikat használták leginkább, melyek széles, csökkentett oldalfalú, sima felületű gumik voltak, ezzel szemben a radiál gumiabroncsok keskenyebbek voltak, és hamar elveszítették a tapadásukat is. Mindkét gumiabroncs teljesen használhatatlan volt a Lancia Stratos autóin, míg a radiál gumiabroncsok gyakorlatilag 10 km alatt elkoptak, addig a slick gumikkal teljesen vezethetetlen volt az autó. A Pirelli ennek érdekében, szintén 1974-ben létrehozott egy új gumifajtát, mely sima, széles, csökkentett oldalfalú, sugaras szerkezetű. Ezt a gumit legelőször a Porsche gyár tesztelte a legújabb autóján, a Porsche 911-en.

Napjainkban ezek az abroncsok az autóversenyzés számos kategóriájában használatosak, valójában a slick gumi továbbfejlesztett változatai, az abroncs elnevezésén nem változtattak, maradt a slick kifejezés.

 

 

 

Hasonló termékek
Írjon véleményt a termékről
    Rossz           Jó
Megjegyzés: HTML használata nem engedélyezett!