Kátyúgarancia
Kátyúgarancia mechanikai sérülésekre!
Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.
Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ez az abroncs jelenleg saját raktárunkban nincs készleten, a gyártótól rendeljük meg Önnek, és amennyiben náluk van belőle, 2-4 napon belül szállítjuk. Csúcsszezonokban a megrendelések torlódása miatt késés előfordulhat! Kollégáink a lehető leghamarabb értesítik Önt az elérhetőségről.
Az új Pirelli Scorpion család tagja
A SUV-k új téli gumiabroncsa a biztonságra összpontosít mindenféle szezonális körülmény között: a havastól a nedves útfelületig, valamint csúszós felületeken és száraz utakon alacsony hőmérsékleten. Az új Cinturato téli abroncs által úttörő innovációkat a SUV-k világába is átvitték, a futófelület „kihúzható” változó geometriájú lamellákkal rendelkezik. A 3D szerkezetnek köszönhetően ezek a lamellák a futófelület kopási állapotának megfelelően változtatják az alakjukat, lineáris formából szinuszos (cikk-cakk) mintázattá alakulnak, ami növeli felületüket és hatékonyságukat. Ez a technológia lehetővé teszi a Scorpion Winter 2-t havon, nedves vagy száraz felületen, még kopott állapotban is használható. A lamellák jobb tapadást biztosítanak havon: 20%-kal több a hasznos terület az előző Scorpion Winterhez képest. A futófelület blokkjai is megerősítettek és nagyobbak, mint a Cinturato esetében, hogy megfeleljenek a modern SUV-k minden követelményének, és nagyobb tapadást biztosítsanak, ami kiváló fékezési és menetteljesítményt biztosít havon és nedves felületen egyaránt.
A Scorpion Winter 2 figyelemre méltó vegyületét egy innovatív, folyékony polimerek rendszerének felhasználásával fejlesztették ki, amely az előző termékhez képest képes esőben és hóban is növelni a teljesítményt. Ez egy másik, a Pirelli által szabadalmaztatott eljárással kombinálva működik, amely a vállalat motorsport tapasztalataiból származik, és amely maximalizálja az összes összetett elem egységességét: hosszabb ideig javítja az abroncs teljesítményét havas és nedves felületen, és meghosszabbítja az abroncs élettartamát.
Arány | 55 |
Átmérő (coll) | 18 |
Defekttűrő | Nem |
Elektromos | Nem |
Fékezés | A |
Fogyasztás | C |
Gyártói kód | 4136800 |
Idény | Téli gumi |
Profil | 255 |
Rendeltetés | 4x4 |
Sebesség index (SI) | V=240 km/h |
Terhelés index (LI) | 109=1030kg |
Zaj | 71 |
A Pirelli milánói székhelyű olasz vállalat, mely 1872-ben alapult. A márka az alapító Giovanni Battista Pirelli nevét vette fel. Kezdetben búvárfelszereléseket és kábeleket gyártott, majd az 1950-es években kezdtek el foglalkozni gumiabroncsok gyártásával.
Napjainkra a világ 5 legnagyobb gyártójának egyike lett, és a Pirelli márkanév egyenlővé lett a sportossággal és a prémium minőséggel.
A Pirelli nagy hangsúlyt fektet sportos imidzsére, ezért az egyik legnagyobb versenyzői beszállító.
Jelenleg is ők a Formula1 gumiabroncs beszállítója, de ezen kívül sok más versenyszériában is megméretik abroncsaikat, például ők az Olasz Rally egyik fő támogatója, és a FIM Superbike kizárólagos motorgumi beszállítója.
A Pirelli & C. SpA egy multinacionális vállalat, székhelye Milánóban van. A cég a világon az ötödik legnagyobb gumiabroncs gyártó, több mint 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 ezer munkást foglalkoztatnak.
A céget 1872-ben Giovanni Battista Pirelli alapította Milánóban. A Pirelli vállalatnak eleinte a búvárkodás terén volt nagy szerepe, hiszen légzőkészülékeket gyártott a búvárok felszereléséhez.
Az 1950-es években Giovanni Battista Pirelli engedélyt kapott Alberto Pirelli alelnöktől, hogy létrehozza az első gumigyárát Milánóban.
1974-ben a Pirelli gumigyár előállította az ún. „széles radiál” gumiabroncsokat. melyet először a Lancia Ralli-ban szereplő Lancia Stratos autóin alkalmaztak. Ebben a korban a slick gumikat használták leginkább, melyek széles, csökkentett oldalfalú, sima felületű gumik voltak, ezzel szemben a radiál gumiabroncsok keskenyebbek voltak, és hamar elveszítették a tapadásukat is. Mindkét gumiabroncs teljesen használhatatlan volt a Lancia Stratos autóin, míg a radiál gumiabroncsok gyakorlatilag 10 km alatt elkoptak, addig a slick gumikkal teljesen vezethetetlen volt az autó. A Pirelli ennek érdekében, szintén 1974-ben létrehozott egy új gumifajtát, mely sima, széles, csökkentett oldalfalú, sugaras szerkezetű. Ezt a gumit legelőször a Porsche gyár tesztelte a legújabb autóján, a Porsche 911-en.
Napjainkban ezek az abroncsok az autóversenyzés számos kategóriájában használatosak, valójában a slick gumi továbbfejlesztett változatai, az abroncs elnevezésén nem változtattak, maradt a slick kifejezés.