Kátyúgarancia
Kátyúgarancia mechanikai sérülésekre!
Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.
Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ez az abroncs jelenleg saját raktárunkban nincs készleten, a gyártótól rendeljük meg Önnek, és amennyiben náluk van belőle, 2-4 napon belül szállítjuk. Csúcsszezonokban a megrendelések torlódása miatt késés előfordulhat! Kollégáink a lehető leghamarabb értesítik Önt az elérhetőségről.
A Cinturato Winter 2 abroncsot a Pirelli dobta piacra, amelyet SUV és közepes méretű autókhoz terveztek.
Számos új technológia debütál az abroncsban, beleértve a futófelület lamelláit, amelyek meghosszabbítják az abroncs élettartamát, és több havat fognak fel, ami magasabb tapadást biztosít. A 3D-s szerkezetnek köszönhetően a lamellák a gumi kopásával lineáris formából cikk-cakkba nyúlnak, jobb tapadást biztosítva nedves és száraz felületeken hideg időben. A 43 méteres lamellákkal az úttartás 30% -kal javul a gyártó Sottozero 3 abroncsához képest.
A téli gumiabroncs élettartama hosszabb, mint az előző iterációja az új keveréknek, a futófelület mintázatának és szerkezetének köszönhetően. A Pirelli által szabadalmaztatott folyékony polimerek rendszere, amely a vállalat motorsport hátteréből származik, teljesítményt nyújt nedves és hóval borított forgatókönyvekben azáltal, hogy maximalizálja az összetevők egységességét a keverékben.
A futófelület mintázatának megtervezésekor a Pirelli mérnökei egy virtuális fejlesztési programot használtak, amelynek célja a Cinturato 2 érintkezési foltjai feletti nyomás optimalizálása volt. Az aquaplaning esélyének csökkentése érdekében a hornyokat a hatékony vízelvezetésre tervezték, míg a lamellák meghatározását és elhelyezkedését úgy választották meg, hogy a havon történő használat során maximális tapadást biztosítsanak.
Az Elect jelzéssel ellátott Cinturato Winter 2 kiválasztott méretekben elérhető elektromos és hibrid járművekhez. Az előnyök közé tartozik a futófelület mintázata, amely alacsony gördülési ellenállást biztosít az akkumulátor hatótávolságának maximalizálása érdekében, valamint a magas tapadási szint, amely biztosítja az elektromos hajtásláncokhoz kapcsolódó pillanatnyi nyomatékot.
Elődjéhez képest a Cinturato Winter 2 csökkentett gördülési ellenállással rendelkezik – az európai gumiabroncs-címkén B és C kategória –, hogy javítsa az üzemanyag-hatékonyságot és csökkentse a jármű károsanyag-kibocsátását. Alacsony közúti zajszintje miatt ugyanazon címke alatt A és B kategóriába sorolták.
Ezen túlmenően, ha akár 4 mm-es defekt is előfordul, a vezetők folytathatják útjukat, mivel bizonyos méretű gumiabroncsok a Pirelli Seal Inside technológiájával rendelkeznek. A speciálisan kialakított mousse tömíti a károsító tárgyat a levegőveszteség megelőzése érdekében. A tárgy kivonása után ugyanaz a mousse lezárja a lyukat.
A termék az első generációs Cinturato Winter abroncsot helyettesíti, és 36 különböző méretben lesz elérhető, 16 hüvelyk és 20 hüvelyk között. Ezen túlmenően a német TÜV SÜD tanúsító testület a Pirelli abroncsot teljesítményjellel tüntette ki.
Arány | 55 |
Átmérő (coll) | 17 |
Defekttűrő | Nem |
Elektromos | Nem |
Fékezés | B |
Fogyasztás | B |
Gyártói kód | 3933200 |
Idény | Téli gumi |
Profil | 235 |
Rendeltetés | Személyautó |
Sebesség index (SI) | V=240 km/h |
Terhelés index (LI) | 103=875kg |
Zaj | 72 |
A Pirelli milánói székhelyű olasz vállalat, mely 1872-ben alapult. A márka az alapító Giovanni Battista Pirelli nevét vette fel. Kezdetben búvárfelszereléseket és kábeleket gyártott, majd az 1950-es években kezdtek el foglalkozni gumiabroncsok gyártásával.
Napjainkra a világ 5 legnagyobb gyártójának egyike lett, és a Pirelli márkanév egyenlővé lett a sportossággal és a prémium minőséggel.
A Pirelli nagy hangsúlyt fektet sportos imidzsére, ezért az egyik legnagyobb versenyzői beszállító.
Jelenleg is ők a Formula1 gumiabroncs beszállítója, de ezen kívül sok más versenyszériában is megméretik abroncsaikat, például ők az Olasz Rally egyik fő támogatója, és a FIM Superbike kizárólagos motorgumi beszállítója.
A Pirelli & C. SpA egy multinacionális vállalat, székhelye Milánóban van. A cég a világon az ötödik legnagyobb gumiabroncs gyártó, több mint 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 ezer munkást foglalkoztatnak.
A céget 1872-ben Giovanni Battista Pirelli alapította Milánóban. A Pirelli vállalatnak eleinte a búvárkodás terén volt nagy szerepe, hiszen légzőkészülékeket gyártott a búvárok felszereléséhez.
Az 1950-es években Giovanni Battista Pirelli engedélyt kapott Alberto Pirelli alelnöktől, hogy létrehozza az első gumigyárát Milánóban.
1974-ben a Pirelli gumigyár előállította az ún. „széles radiál” gumiabroncsokat. melyet először a Lancia Ralli-ban szereplő Lancia Stratos autóin alkalmaztak. Ebben a korban a slick gumikat használták leginkább, melyek széles, csökkentett oldalfalú, sima felületű gumik voltak, ezzel szemben a radiál gumiabroncsok keskenyebbek voltak, és hamar elveszítették a tapadásukat is. Mindkét gumiabroncs teljesen használhatatlan volt a Lancia Stratos autóin, míg a radiál gumiabroncsok gyakorlatilag 10 km alatt elkoptak, addig a slick gumikkal teljesen vezethetetlen volt az autó. A Pirelli ennek érdekében, szintén 1974-ben létrehozott egy új gumifajtát, mely sima, széles, csökkentett oldalfalú, sugaras szerkezetű. Ezt a gumit legelőször a Porsche gyár tesztelte a legújabb autóján, a Porsche 911-en.
Napjainkban ezek az abroncsok az autóversenyzés számos kategóriájában használatosak, valójában a slick gumi továbbfejlesztett változatai, az abroncs elnevezésén nem változtattak, maradt a slick kifejezés.