Süti beállítások
Másik méret kereséséhez térjen vissza a főoldalra.

Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.

225/45R17 Y P7-2 Cinturato Pirelli nyári gumi

0 vélemény

    35 890 Ft
  • Márka: PIRELLI
  • Cikkszám: 22545R17YP7C2
  • Elérhetőség:
    Raktárról szállítható

Szállítási információ:

Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ez a termék jelenleg készleten lévőként szerepel a saját raktárunkban, vagy beszállítónknál, tehát nagy valószínűséggel 2-4 munkanapon belül szállítjuk. Csúcsszezonokban a megrendelések torlódása miatt késés előfordulhat! Raktárkészletünk kb. félóránként frissül, így nem tekinthető percre pontosnak. Köszönjük megrendelését!

P7C2CINTURATO mintázat

Pirelli P7 Cinturato 2

A személygépkocsikra szerelhető Pirelli Cinturato P7 C2 felváltja a Cinturato P7 Blue prémium nyári túra abroncsát.

A Cinturato P7 C2 aszimmetrikus futófelület-mintázattal rendelkezik, és nagy hangsúlyt fektet a hosszú élettartamra (futásteljesítmény és gördülési ellenállás) és a nedves teljesítményre.

A Pirelli azt állítja, hogy a futófelület-mintázat kialakításában és az összetett anyagokban végzett legújabb technológiai fejlesztéseik javítják az üzemanyag-fogyasztást (laposabb profil a jobb gördülési ellenállásért), a féktávolságot (innovatív letöréses kialakítás) és a zajkibocsátást (megnövelt emelkedési sorrend az akusztikus kényelem érdekében).

A Pirelli Cinturato P7 C2-t eredeti felszerelésként olyan járműgyártók szerelték fel, mint a BMW , a Mercedes , a Jaguar , az Audi , az Alfa Romeo és még sokan mások.

Ez a minta alkalmas lehet eredeti felszerelésként számos különböző autógyártó számára.

A Pirelli régi (balra) és új „Cinturato P7” (jobbra) futófelület-kialakítása különbözik, de az oldalfalon található kiegészítő jelölés további információkat adhat az abroncskérdésekben általában kevésbé jártas fogyasztóknak arról, hogy melyik abroncsgeneráció áll előttünk.

 

 

 

 

 

Leírás
Arány 45
Átmérő (coll) 17
Defekttűrő Nem
Elektromos Nem
Fékezés A
Fogyasztás C
Gyártói kód 4118600
Idény Nyári gumi
Profil 225
Rendeltetés Személyautó
Sebesség index (SI) Y=300 km/h
Terhelés index (LI) 91=615Kg
Zaj 70
PIRELLI

 

A Pirelli milánói székhelyű olasz vállalat, mely 1872-ben alapult. A márka az alapító Giovanni Battista Pirelli nevét vette fel. Kezdetben búvárfelszereléseket és kábeleket gyártott, majd az 1950-es években kezdtek el foglalkozni gumiabroncsok gyártásával.

Napjainkra a világ 5 legnagyobb gyártójának egyike lett, és a Pirelli márkanév egyenlővé lett a sportossággal és a prémium minőséggel.

A Pirelli nagy hangsúlyt fektet sportos imidzsére, ezért az egyik legnagyobb versenyzői beszállító.

Jelenleg is ők a Formula1 gumiabroncs beszállítója, de ezen kívül sok más versenyszériában is megméretik abroncsaikat, például ők az Olasz Rally egyik fő támogatója, és a FIM Superbike kizárólagos motorgumi beszállítója.

Pirelli & C. SpA egy multinacionális vállalat, székhelye Milánóban van. A cég a világon az ötödik legnagyobb gumiabroncs gyártó, több mint 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 ezer munkást foglalkoztatnak.

A céget 1872-ben Giovanni Battista Pirelli alapította Milánóban. A Pirelli vállalatnak eleinte a búvárkodás terén volt nagy szerepe, hiszen légzőkészülékeket gyártott a búvárok felszereléséhez.

Az 1950-es években Giovanni Battista Pirelli engedélyt kapott Alberto Pirelli alelnöktől, hogy létrehozza az első gumigyárát Milánóban.

1974-ben a Pirelli gumigyár előállította az ún. „széles radiál” gumiabroncsokat. melyet először a Lancia Ralli-ban szereplő Lancia Stratos autóin alkalmaztak. Ebben a korban a slick gumikat használták leginkább, melyek széles, csökkentett oldalfalú, sima felületű gumik voltak, ezzel szemben a radiál gumiabroncsok keskenyebbek voltak, és hamar elveszítették a tapadásukat is. Mindkét gumiabroncs teljesen használhatatlan volt a Lancia Stratos autóin, míg a radiál gumiabroncsok gyakorlatilag 10 km alatt elkoptak, addig a slick gumikkal teljesen vezethetetlen volt az autó. A Pirelli ennek érdekében, szintén 1974-ben létrehozott egy új gumifajtát, mely sima, széles, csökkentett oldalfalú, sugaras szerkezetű. Ezt a gumit legelőször a Porsche gyár tesztelte a legújabb autóján, a Porsche 911-en.

Napjainkban ezek az abroncsok az autóversenyzés számos kategóriájában használatosak, valójában a slick gumi továbbfejlesztett változatai, az abroncs elnevezésén nem változtattak, maradt a slick kifejezés.

 

 

 

Hasonló termékek Írjon véleményt a termékről
    Rossz           Jó
Megjegyzés: HTML használata nem engedélyezett!