Kátyúgarancia
Kátyúgarancia mechanikai sérülésekre!
Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.
Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ez a termék jelenleg készleten lévőként szerepel a saját raktárunkban, vagy beszállítónknál, tehát nagy valószínűséggel 2-4 munkanapon belül szállítjuk. Csúcsszezonokban a megrendelések torlódása miatt késés előfordulhat! Raktárkészletünk kb. félóránként frissül, így nem tekinthető percre pontosnak. Köszönjük megrendelését!
A személygépkocsikra szerelhető Pirelli Cinturato P7 C2 felváltja a Cinturato P7 Blue prémium nyári túra abroncsát.
A Cinturato P7 C2 aszimmetrikus futófelület-mintázattal rendelkezik, és nagy hangsúlyt fektet a hosszú élettartamra (futásteljesítmény és gördülési ellenállás) és a nedves teljesítményre.
A Pirelli azt állítja, hogy a futófelület-mintázat kialakításában és az összetett anyagokban végzett legújabb technológiai fejlesztéseik javítják az üzemanyag-fogyasztást (laposabb profil a jobb gördülési ellenállásért), a féktávolságot (innovatív letöréses kialakítás) és a zajkibocsátást (megnövelt emelkedési sorrend az akusztikus kényelem érdekében).
A Pirelli Cinturato P7 C2-t eredeti felszerelésként olyan járműgyártók szerelték fel, mint a BMW , a Mercedes , a Jaguar , az Audi , az Alfa Romeo és még sokan mások.
Ez a minta alkalmas lehet eredeti felszerelésként számos különböző autógyártó számára.
A Pirelli régi (balra) és új „Cinturato P7” (jobbra) futófelület-kialakítása különbözik, de az oldalfalon található kiegészítő jelölés további információkat adhat az abroncskérdésekben általában kevésbé jártas fogyasztóknak arról, hogy melyik abroncsgeneráció áll előttünk.
Arány | 45 |
Átmérő (coll) | 17 |
Defekttűrő | Nem |
Elektromos | Nem |
Fékezés | A |
Fogyasztás | C |
Gyártói kód | 4118600 |
Idény | Nyári gumi |
Profil | 225 |
Rendeltetés | Személyautó |
Sebesség index (SI) | Y=300 km/h |
Terhelés index (LI) | 91=615Kg |
Zaj | 70 |
A Pirelli milánói székhelyű olasz vállalat, mely 1872-ben alapult. A márka az alapító Giovanni Battista Pirelli nevét vette fel. Kezdetben búvárfelszereléseket és kábeleket gyártott, majd az 1950-es években kezdtek el foglalkozni gumiabroncsok gyártásával.
Napjainkra a világ 5 legnagyobb gyártójának egyike lett, és a Pirelli márkanév egyenlővé lett a sportossággal és a prémium minőséggel.
A Pirelli nagy hangsúlyt fektet sportos imidzsére, ezért az egyik legnagyobb versenyzői beszállító.
Jelenleg is ők a Formula1 gumiabroncs beszállítója, de ezen kívül sok más versenyszériában is megméretik abroncsaikat, például ők az Olasz Rally egyik fő támogatója, és a FIM Superbike kizárólagos motorgumi beszállítója.
A Pirelli & C. SpA egy multinacionális vállalat, székhelye Milánóban van. A cég a világon az ötödik legnagyobb gumiabroncs gyártó, több mint 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 ezer munkást foglalkoztatnak.
A céget 1872-ben Giovanni Battista Pirelli alapította Milánóban. A Pirelli vállalatnak eleinte a búvárkodás terén volt nagy szerepe, hiszen légzőkészülékeket gyártott a búvárok felszereléséhez.
Az 1950-es években Giovanni Battista Pirelli engedélyt kapott Alberto Pirelli alelnöktől, hogy létrehozza az első gumigyárát Milánóban.
1974-ben a Pirelli gumigyár előállította az ún. „széles radiál” gumiabroncsokat. melyet először a Lancia Ralli-ban szereplő Lancia Stratos autóin alkalmaztak. Ebben a korban a slick gumikat használták leginkább, melyek széles, csökkentett oldalfalú, sima felületű gumik voltak, ezzel szemben a radiál gumiabroncsok keskenyebbek voltak, és hamar elveszítették a tapadásukat is. Mindkét gumiabroncs teljesen használhatatlan volt a Lancia Stratos autóin, míg a radiál gumiabroncsok gyakorlatilag 10 km alatt elkoptak, addig a slick gumikkal teljesen vezethetetlen volt az autó. A Pirelli ennek érdekében, szintén 1974-ben létrehozott egy új gumifajtát, mely sima, széles, csökkentett oldalfalú, sugaras szerkezetű. Ezt a gumit legelőször a Porsche gyár tesztelte a legújabb autóján, a Porsche 911-en.
Napjainkban ezek az abroncsok az autóversenyzés számos kategóriájában használatosak, valójában a slick gumi továbbfejlesztett változatai, az abroncs elnevezésén nem változtattak, maradt a slick kifejezés.