Süti beállítások
Másik méret kereséséhez térjen vissza a főoldalra.

Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.

285/35R22 V PZero E elt XL rnf Pirelli nyári gumi

0 vélemény

    158 830 Ft
  • Márka: PIRELLI
  • Cikkszám: 28535R22VPZEEX
  • Elérhetőség:
    Raktárról szállítható

Szállítási információ:

Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ez a termék jelenleg készleten lévőként szerepel a saját raktárunkban, vagy beszállítónknál, tehát nagy valószínűséggel 2-4 munkanapon belül szállítjuk. Csúcsszezonokban a megrendelések torlódása miatt késés előfordulhat! Raktárkészletünk kb. félóránként frissül, így nem tekinthető percre pontosnak. Köszönjük megrendelését!

PZEROE mintázat

 

Innováció és technológia. Két kulcsszó a Pirelli számára, aki mindig a fejlődő autóipari piac trendjeit nézi. Így született meg a P Zero E , az új gumiabroncs, amely a Pirelli által kifejlesztett legújabb műszaki innovációkat integrálja az elektromos és fenntartható mobilitás legújabb trendjeihez. Az új abroncsot több elem jellemzi, nézzük meg őket.

Az új anyagokkal kapcsolatos évekig tartó kutatásnak és a beszállítók gondos kiválasztásának köszönhetően a Pirelli elsőként gyárt olyan nagy teljesítményű gumiabroncsot, amelynek 55%-a természetes és újrahasznosított anyagokból származik a teljes piacra dobásban*, a Bureau Veritas tanúsításával: egy világ vezető szerepet tölt be a megfelelőség ellenőrzésében és tanúsításában a minőség, a környezet, az egészség, a biztonság és a társadalmi felelősségvállalás területén (az ISO14021 szabvány szerint). Mi a Pirelli K+F fő kihívása? A fenntarthatóság és az UHP abroncstól elvárt nagy teljesítmény párosítása.

A mérnökök által megtett út a jövőben más termékekhez fog vezetni, amelyek nagy százalékban tartalmaznak természetes és újrahasznosított anyagokat, amelyeket egy dedikált és testreszabott oldalfallogó azonosít majd, kezdve a P Zero E. Pirelli tanulmányából, amely a teljes termékre vonatkozik. A Bureau Veritas által is hitelesített P Zero E életciklusa 24%-kal csökkenti a CO2-kibocsátást az előző generációs Pirelli gumiabroncsokhoz képest**. Ezenkívül a felhasznált anyagokra fordított figyelem lehetővé tette a fosszilis és ásványi eredetű összetevők mennyiségének csökkentését, amelyeket ehelyett természetes és újrahasznosított elsődleges anyagokra cseréltek (-12 kilogramm az egyenértékű P Zero in azonos méretű***).

AZ EGYETLEN UHP GUMI, A TELJES VÁLASZTÉKBAN

A Pirelli P Zero E a legmagasabb (A) minősítést kapta az európai gumiabroncs-címke összes paraméterében, minden elérhető méretben. Ez a gördülési ellenállással kezdődik, a felhasznált speciális vegyületek miatt ( Rolling Reduction Compounds ), amelyek segítenek növelni az akkumulátorral hajtott járművek hatótávját, és meghosszabbítják a gumiabroncsok élettartamát a csökkent kopásnak köszönhetően. A vegyületek alapvető szerepet játszanak az autó irányításának javításában is különféle vezetési helyzetekben, különösen nedves fékezéskor. Egy másik kulcsfontosságú fejlesztési terület a tripla A besorolás megszerzéséhez a futófelület mintázata volt, amelyet a motorsportból származó virtualizációs és szimulációs technikák felhasználásával terveztek.

A teljes P Zero E termékcsaládot az oldalfalon elhelyezett Elect jelzés különbözteti meg, amely azonosítja a Pirelli által kifejlesztett technológiai csomagot az elektromos autók jellemzőinek javítására. A Pirelli Elect technológiát úgy tervezték, hogy javítsa ezeknek a járműveknek a teljesítményét anélkül, hogy az abroncs tartósságát veszélyeztetné. Az elektromos járművek gumiabroncsainak kiválasztásakor két további tényezőt is figyelembe kell venni: a zajt (az utastéren belül és kívül egyaránt) és az akkumulátor hatótávolságát.

A PIRELLI ÚJ RUNFORWARD TECHNOLÓGIÁJA

A Pirelli új RunForward technológiáját, amely a P Zero E-ben debütál, úgy tervezték, hogy defekt esetén megőrizze uralmát az autó felett, és lehetővé tegye az utazások folytatását. Ez a rendszer az abroncs belső és külső oldalfalán lévő megerősítő panelekből áll, amelyek alátámasztják a szerkezetet, és 80 km/h maximális sebességet tesznek lehetővé akár 40 kilométeren keresztül, nulla nyomás mellett is****. A Pirelli RunForward technológiával felszerelt abroncsok szerkezete és összetétele ennek következtében a hagyományos abroncsokhoz hasonló vezetési és akusztikai kényelmet biztosít, miközben a gördülési ellenállást továbbra is alacsonyan tartja. Ezt a technológiát különösen az akkumulátoros elektromos járművekhez tervezték, amelyek csendes gumikat igényelnek, és az akkumulátorok jelenléte miatt gyakran nem jár hozzá pótkerék. A Pirelli RunForward abroncsok másik előnye, hogy nincs szükség speciális keréktárcsákra, hogy kihasználhassuk ennek a technológiának az összes előnyét.


* A fizikai szegregáció és a tömegegyensúly kombinációjának köszönhetően. A gumiabroncs méretétől függően a bio-alapú és az újrahasznosított tartalom 29-31%, illetve 25-27% között mozog. A bioalapú anyagok a természetes gumi, a textilerősítők, a biokémiai anyagok, a biogyanták és a lignin, míg az újrahasznosított anyagok a fémes erősítőanyagok, a vegyszerek és - a tömegegyensúly révén - a szintetikus gumi, a szilícium-dioxid és a korom. (ISO 14021)

** Méret: 235/45R18 (IP 42865) az előző generációs termék azonos méretéhez képest (PZ4 IP 27429) az ISO 14067 és ISO 14026 szerint, a Bureau Veritas ellenőrizte.

*** PZero E 235/45R18 (IP 42865) az előző generációs termék azonos méretéhez képest (PZ4 IP 27429)

**** Pirelli belső tesztek. A RunForward technológiával felszerelt abroncsok sikeresen elérték a 40 kilométert nulla nyomással. A teszteket a legtöbbet használt keréken végezték el az alábbi körülmények között:
- Méretek: 235/40R19 96Y XL, 235/45R18 98W XL, 255/45R19 104Y XL
- Gumiabroncs tömege: 627 kg-ig
- Gépjármű tömege: 2,186 kg

 

Leírás
Arány 35
Átmérő (coll) 22
Defekttűrő Nem
Elektromos Igen
Gyártói kód 4287900
Idény Nyári gumi
Profil 285
Rendeltetés 4x4
Sebesség index (SI) V=240 km/h
Terhelés index (LI) 106=950kg
PIRELLI

 

A Pirelli milánói székhelyű olasz vállalat, mely 1872-ben alapult. A márka az alapító Giovanni Battista Pirelli nevét vette fel. Kezdetben búvárfelszereléseket és kábeleket gyártott, majd az 1950-es években kezdtek el foglalkozni gumiabroncsok gyártásával.

Napjainkra a világ 5 legnagyobb gyártójának egyike lett, és a Pirelli márkanév egyenlővé lett a sportossággal és a prémium minőséggel.

A Pirelli nagy hangsúlyt fektet sportos imidzsére, ezért az egyik legnagyobb versenyzői beszállító.

Jelenleg is ők a Formula1 gumiabroncs beszállítója, de ezen kívül sok más versenyszériában is megméretik abroncsaikat, például ők az Olasz Rally egyik fő támogatója, és a FIM Superbike kizárólagos motorgumi beszállítója.

Pirelli & C. SpA egy multinacionális vállalat, székhelye Milánóban van. A cég a világon az ötödik legnagyobb gumiabroncs gyártó, több mint 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 ezer munkást foglalkoztatnak.

A céget 1872-ben Giovanni Battista Pirelli alapította Milánóban. A Pirelli vállalatnak eleinte a búvárkodás terén volt nagy szerepe, hiszen légzőkészülékeket gyártott a búvárok felszereléséhez.

Az 1950-es években Giovanni Battista Pirelli engedélyt kapott Alberto Pirelli alelnöktől, hogy létrehozza az első gumigyárát Milánóban.

1974-ben a Pirelli gumigyár előállította az ún. „széles radiál” gumiabroncsokat. melyet először a Lancia Ralli-ban szereplő Lancia Stratos autóin alkalmaztak. Ebben a korban a slick gumikat használták leginkább, melyek széles, csökkentett oldalfalú, sima felületű gumik voltak, ezzel szemben a radiál gumiabroncsok keskenyebbek voltak, és hamar elveszítették a tapadásukat is. Mindkét gumiabroncs teljesen használhatatlan volt a Lancia Stratos autóin, míg a radiál gumiabroncsok gyakorlatilag 10 km alatt elkoptak, addig a slick gumikkal teljesen vezethetetlen volt az autó. A Pirelli ennek érdekében, szintén 1974-ben létrehozott egy új gumifajtát, mely sima, széles, csökkentett oldalfalú, sugaras szerkezetű. Ezt a gumit legelőször a Porsche gyár tesztelte a legújabb autóján, a Porsche 911-en.

Napjainkban ezek az abroncsok az autóversenyzés számos kategóriájában használatosak, valójában a slick gumi továbbfejlesztett változatai, az abroncs elnevezésén nem változtattak, maradt a slick kifejezés.

 

 

 

Hasonló termékek Írjon véleményt a termékről
    Rossz           Jó
Megjegyzés: HTML használata nem engedélyezett!