Süti beállítások
Másik méret kereséséhez térjen vissza a főoldalra.

Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.

295/40R21 V Scorpion Winter2 XL Pirelli téli gumi

0 vélemény

    127 940 Ft
  • Márka: PIRELLI
  • Cikkszám: 29540R21VSCW2X
  • Elérhetőség:
    Csak 1 db

Szállítási információ:

Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ebből a termékből kevesebb, mint 4 darabos készletet jeleznek az általunk használt raktárak. Amennyiben Ön teljes garnitúrát keres, kérjük, válasszon egy másik típusú abroncsot.

SCORPIONWINTER2 mintázat

SCORPION WINTER 2 TÉLI GUMIABRONCS

 

Az új Pirelli Scorpion család tagja


A SUV-k új téli gumiabroncsa a biztonságra összpontosít mindenféle szezonális körülmény között: a havastól a nedves útfelületig, valamint csúszós felületeken és száraz utakon alacsony hőmérsékleten. Az új  Cinturato  téli abroncs által úttörő innovációkat a SUV-k világába is átvitték, a futófelület „kihúzható” változó geometriájú lamellákkal rendelkezik. A 3D szerkezetnek köszönhetően ezek a lamellák a futófelület kopási állapotának megfelelően változtatják az alakjukat, lineáris formából szinuszos (cikk-cakk) mintázattá alakulnak, ami növeli felületüket és hatékonyságukat. Ez a technológia lehetővé teszi a  Scorpion Winter 2-t havon, nedves vagy száraz felületen, még kopott állapotban is használható. A lamellák jobb tapadást biztosítanak havon: 20%-kal több a hasznos terület az előző Scorpion Winterhez képest. A futófelület blokkjai is megerősítettek és nagyobbak, mint a  Cinturato esetében, hogy megfeleljenek a modern SUV-k minden követelményének, és nagyobb tapadást biztosítsanak, ami kiváló fékezési és menetteljesítményt biztosít havon és nedves felületen egyaránt.

Scorpion Winter 2 figyelemre méltó vegyületét  egy innovatív, folyékony polimerek rendszerének felhasználásával fejlesztették ki, amely az előző termékhez képest képes esőben és hóban is növelni a teljesítményt. Ez egy másik, a Pirelli által szabadalmaztatott eljárással kombinálva működik, amely a vállalat motorsport tapasztalataiból származik, és amely maximalizálja az összes összetett elem egységességét: hosszabb ideig javítja az abroncs teljesítményét havas és nedves felületen, és meghosszabbítja az abroncs élettartamát.

Leírás
Arány 40
Átmérő (coll) 21
Defekttűrő Nem
Elektromos Nem
Fékezés A
Fogyasztás B
Gyártói kód 4139700
Idény Téli gumi
Profil 295
Rendeltetés 4x4
Sebesség index (SI) V=240 km/h
Terhelés index (LI) 111=1090kg
Zaj 72
PIRELLI

 

A Pirelli milánói székhelyű olasz vállalat, mely 1872-ben alapult. A márka az alapító Giovanni Battista Pirelli nevét vette fel. Kezdetben búvárfelszereléseket és kábeleket gyártott, majd az 1950-es években kezdtek el foglalkozni gumiabroncsok gyártásával.

Napjainkra a világ 5 legnagyobb gyártójának egyike lett, és a Pirelli márkanév egyenlővé lett a sportossággal és a prémium minőséggel.

A Pirelli nagy hangsúlyt fektet sportos imidzsére, ezért az egyik legnagyobb versenyzői beszállító.

Jelenleg is ők a Formula1 gumiabroncs beszállítója, de ezen kívül sok más versenyszériában is megméretik abroncsaikat, például ők az Olasz Rally egyik fő támogatója, és a FIM Superbike kizárólagos motorgumi beszállítója.

Pirelli & C. SpA egy multinacionális vállalat, székhelye Milánóban van. A cég a világon az ötödik legnagyobb gumiabroncs gyártó, több mint 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 ezer munkást foglalkoztatnak.

A céget 1872-ben Giovanni Battista Pirelli alapította Milánóban. A Pirelli vállalatnak eleinte a búvárkodás terén volt nagy szerepe, hiszen légzőkészülékeket gyártott a búvárok felszereléséhez.

Az 1950-es években Giovanni Battista Pirelli engedélyt kapott Alberto Pirelli alelnöktől, hogy létrehozza az első gumigyárát Milánóban.

1974-ben a Pirelli gumigyár előállította az ún. „széles radiál” gumiabroncsokat. melyet először a Lancia Ralli-ban szereplő Lancia Stratos autóin alkalmaztak. Ebben a korban a slick gumikat használták leginkább, melyek széles, csökkentett oldalfalú, sima felületű gumik voltak, ezzel szemben a radiál gumiabroncsok keskenyebbek voltak, és hamar elveszítették a tapadásukat is. Mindkét gumiabroncs teljesen használhatatlan volt a Lancia Stratos autóin, míg a radiál gumiabroncsok gyakorlatilag 10 km alatt elkoptak, addig a slick gumikkal teljesen vezethetetlen volt az autó. A Pirelli ennek érdekében, szintén 1974-ben létrehozott egy új gumifajtát, mely sima, széles, csökkentett oldalfalú, sugaras szerkezetű. Ezt a gumit legelőször a Porsche gyár tesztelte a legújabb autóján, a Porsche 911-en.

Napjainkban ezek az abroncsok az autóversenyzés számos kategóriájában használatosak, valójában a slick gumi továbbfejlesztett változatai, az abroncs elnevezésén nem változtattak, maradt a slick kifejezés.

 

 

 

Hasonló termékek Írjon véleményt a termékről
    Rossz           Jó
Megjegyzés: HTML használata nem engedélyezett!