Süti beállítások
Másik méret kereséséhez térjen vissza a főoldalra.

Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.

265/35R22 V P-Zero Luxury XL VOL ncs Pirelli nyári gumi

0 vélemény

    111 960 Ft
  • Márka: PIRELLI
  • Cikkszám: 26535R22VPZLXX
  • Elérhetőség:
    Raktárról szállítható

Szállítási információ:

Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ez a termék jelenleg készleten lévőként szerepel a saját raktárunkban, vagy beszállítónknál, tehát nagy valószínűséggel 2-4 munkanapon belül szállítjuk. Csúcsszezonokban a megrendelések torlódása miatt késés előfordulhat! Raktárkészletünk kb. félóránként frissül, így nem tekinthető percre pontosnak. Köszönjük megrendelését!

PZEROLUXURY mintázat

Pirelli P Zero PZ4 Luxury

A Pirelli P Zero sport nyári gumi család immár 30 éve öregbíti a legendás olasz gyártó nevét. 
Ezek a versenypályás használatra is alkalmas sport abroncsok a sportautó rajongók és sportautó gyártók egyik kedvence volt mindig is, azonban voltak hiányosságaik is, például a futásteljesítmény rövidsége, a nedves tapadás nem kielégítő volta vagy az átlagosnál nagyobb zajosság. A Pirelli legújabb generációs sport gumiabroncsa, a P Zero PZ4 elkészítésével azt célozta meg, hogy a hiányosságokat kiküszöbölje és egy még jobb teljesítményű terméket adjon a rajongók számára.
Mint a legutóbb AutoBild sportautó nyár gumi teszt megnyerése is mutatja, a PZ4 egy igen jól sikerült sportcélokra is alkalmas nyári abroncs lett.

A Pirelli P Zero nyári gumi  az AutoBild tesztjén elért eredményei röviden

A száraz fékteszten 35,1 méteres eredménnyel 0,6 méterrel előzte meg a második nyári gumit. A száraz kezelhetőségi vizsgálaton második lett, 0,2 km/h-val maradt el az elsőtől.
A nedves fékteszten 46,7 méteres fékútjával 2 métert vert a következő abroncsra, ami már tetemes különbség. A nedves kezelhetőségi teszten 88,1 km/h ért el, a második nyári gumi  87,7-et, a harmadik 85,5-öt.
Az aquaplanig ellenállása ebben a mezőnyben 8. lett.
Szubjektív komfort szintjét négy másik abronccsal együtt a 4. helyre tették.
A gördülési ellenállása alapján a 7. helyet foglalhatta el.
Zajszintje ugyancsak 7. helyet érdemelt.
A mezőnyben csak a 6. legdrágább sport nyári gumi.

A Pirelli P Zero nyári gumi technológiai előnyei

Elődlegesen említsük meg, hogy a PZ4 csúcsteljesítmények leadására képes sport abroncs esetében nem egy, a Forma 1-ben bevált technológiát alkalmaznak, mely közül a Bead technológia bizonyos merevítő és stabilizáló gyöngyöket helyez el a gumikeverékben, hogy ezzel a még gyorsabb reagálás a kormánymozdulatokra, a jobb oldaltartás, illetve kanyarodási stabilitás a maximálisan dinamikus vezetés során is elérhetővé váljék.
A versenypályás tapasztalatok is azt mutatják, hogy a P Zero PZ4 nyári gumi száraz, sőt mi több a több veszélyt jelentő nedves használat során is sokkal több kontrollt biztosít, sokkalta kiszámíthatóbban viselkedik mint elődei. A tesztelők arról számoltak be, hogy a PZ4 már a megcsúszási határok előtt jelez a vezető számára, így jóval több megcsúszás, kicsúszás előzhető meg - sőt könnyen kontrollálható - főleg vizes aszfalton, mint az eddig elképzelhető volt.

Zajszint és futásteljesítmény

A  Pirelli P Zero gumiabroncs család régebbi tagjainál a két fő hiányosság a túl magas zajszint és a nem túl hosszú futásteljesítmény volt.
Az új sport nyári guminál a zajszint csökkentésére a Pirelli Noise Canceling System technológiát vetették be sikerrel, míg a tartósság, a futásteljesítmény növelését a Extended Range Profile-nak köszönhet a Pirelli P Zero PZ4.
Mindamellett az aquaplaning vízkiszorítási teljesítményt is sikerült 10 százalékkal növelni, a gördülési ellenállást pedig 15 százalékkal csökkenteni.

 

 

 

 

Leírás
Arány 35
Átmérő (coll) 22
Defekttűrő Nem
Elektromos Nem
Fékezés A
Fogyasztás B
Gyártói kód 3628300
Idény Nyári gumi
Profil 265
Rendeltetés 4x4
Sebesség index (SI) V=240 km/h
Terhelés index (LI) 102=850kg
Zaj 71
PIRELLI

 

A Pirelli milánói székhelyű olasz vállalat, mely 1872-ben alapult. A márka az alapító Giovanni Battista Pirelli nevét vette fel. Kezdetben búvárfelszereléseket és kábeleket gyártott, majd az 1950-es években kezdtek el foglalkozni gumiabroncsok gyártásával.

Napjainkra a világ 5 legnagyobb gyártójának egyike lett, és a Pirelli márkanév egyenlővé lett a sportossággal és a prémium minőséggel.

A Pirelli nagy hangsúlyt fektet sportos imidzsére, ezért az egyik legnagyobb versenyzői beszállító.

Jelenleg is ők a Formula1 gumiabroncs beszállítója, de ezen kívül sok más versenyszériában is megméretik abroncsaikat, például ők az Olasz Rally egyik fő támogatója, és a FIM Superbike kizárólagos motorgumi beszállítója.

Pirelli & C. SpA egy multinacionális vállalat, székhelye Milánóban van. A cég a világon az ötödik legnagyobb gumiabroncs gyártó, több mint 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 ezer munkást foglalkoztatnak.

A céget 1872-ben Giovanni Battista Pirelli alapította Milánóban. A Pirelli vállalatnak eleinte a búvárkodás terén volt nagy szerepe, hiszen légzőkészülékeket gyártott a búvárok felszereléséhez.

Az 1950-es években Giovanni Battista Pirelli engedélyt kapott Alberto Pirelli alelnöktől, hogy létrehozza az első gumigyárát Milánóban.

1974-ben a Pirelli gumigyár előállította az ún. „széles radiál” gumiabroncsokat. melyet először a Lancia Ralli-ban szereplő Lancia Stratos autóin alkalmaztak. Ebben a korban a slick gumikat használták leginkább, melyek széles, csökkentett oldalfalú, sima felületű gumik voltak, ezzel szemben a radiál gumiabroncsok keskenyebbek voltak, és hamar elveszítették a tapadásukat is. Mindkét gumiabroncs teljesen használhatatlan volt a Lancia Stratos autóin, míg a radiál gumiabroncsok gyakorlatilag 10 km alatt elkoptak, addig a slick gumikkal teljesen vezethetetlen volt az autó. A Pirelli ennek érdekében, szintén 1974-ben létrehozott egy új gumifajtát, mely sima, széles, csökkentett oldalfalú, sugaras szerkezetű. Ezt a gumit legelőször a Porsche gyár tesztelte a legújabb autóján, a Porsche 911-en.

Napjainkban ezek az abroncsok az autóversenyzés számos kategóriájában használatosak, valójában a slick gumi továbbfejlesztett változatai, az abroncs elnevezésén nem változtattak, maradt a slick kifejezés.

 

 

 

Hasonló termékek
C C 73
265/35R22 Y TH201 SporteX XL Triangle nyári gumi
Írjon véleményt a termékről
    Rossz           Jó
Megjegyzés: HTML használata nem engedélyezett!