Kátyúgarancia
Kátyúgarancia mechanikai sérülésekre!
Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.
Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ez a termék jelenleg készleten lévőként szerepel a saját raktárunkban, vagy beszállítónknál, tehát nagy valószínűséggel 2-4 munkanapon belül szállítjuk. Csúcsszezonokban a megrendelések torlódása miatt késés előfordulhat! Raktárkészletünk kb. félóránként frissül, így nem tekinthető percre pontosnak. Köszönjük megrendelését!
A legújabb Pirelli Scorpion nyári gumiabroncs új aszimmetrikus mintázattal rendelkezik, amely a hossz- és oldalsó hornyok merevségének és alakjának köszönhetően jobb fékezést tesz lehetővé száraz és nedves felületen egyaránt. az előző termékhez képest. Az új gumiabroncs futófelületének egyenletesebb lábnyoma, amelyet a profil különleges görbületének köszönhetünk, valamint a futófelület és a keverék merevsége csökkenti a gördülési ellenállást és az üzemanyag- vagy akkumulátorfogyasztást. A Scorpion összes különböző mérete az európai gumiabroncs-címke A vagy B osztályába tartozik, ami a gördülési ellenállást illeti.
A biztonság szintén központi szerepet játszott az új Scorpion tervezésében . A futófelület merevségének, valamint a blokkok és a keverék innovatív kialakításának köszönhetően a fékezés száraz és nedves felületen hét százalékkal javult az előző Scorpion Verdéhez képest .
Ha nedves fékezésről van szó, minden Scorpion abroncs A vagy B osztályzattal rendelkezik az európai gumiabroncs-címkén.
Az új Scorpion keveréke új generációs szintetikus gumit tartalmaz, amely a jellemzők tökéletes keverékét képes biztosítani: alacsony gördülési ellenállás, kiváló fékteljesítmény nedves úton és egyenletes futófelület-kopás a termék teljes élettartama alatt. Az új Scorpion vegyülete az új Cinturato P7 -nél már alkalmazott technikai know-how-ból származik. de megmerevedett, hogy megbirkózzon a SUV-k sajátos igényeivel. A vegyület szilícium-dioxiddal, speciális gyantákkal, amelyek növelik a tapadást, és egyedi polimerekkel dúsított: innovatív elasztomer anyagok, amelyek javítják a szilícium-dioxiddal való kölcsönhatást. Ezek a polimer anyagok az üzemi hőmérséklettől függően változhatnak. Ennek eredményeként ez az új vegyület rendelkezik egyfajta „mechanikai intelligenciával” (a szilícium-dioxid-részecskék jobb eloszlásának és a köztük lévő jobb kölcsönhatásnak köszönhetően), ami azt jelenti, hogy viselkedését a vezetési körülményektől és a hőmérséklettől függően változtathatja, így a járművezető számára nagyon széles kezelőablak. Az innovatív Scorpion a keveréket a Pirelli által szabadalmaztatott, motorsportból származó eljárással fejlesztették ki, maximalizálva az összetett összetevők egyenletességét, és hosszabb ideig javítva az abroncs teljesítményét különböző útfelületeken; különösen nedves úton, amikor a vezetési körülmények kritikussá válnak.
Ez az új nyári gumi már 26 méretben kapható Európában, 18-tól 21 hüvelykig, több mint 48 homologizációval, amelyek több mint 75%-a elektromos járművekre vonatkozik. Az európai abroncscímke szerint az új Scorpion is nagyon halk, akár három decibellel is kevesebbet bocsát ki, mint az előző generációs abroncs. Ez azt jelenti, hogy a legújabb Scorpion gumiabroncs jelentős környezeti előnyökkel is jár.
Arány | 55 |
Átmérő (coll) | 18 |
Defekttűrő | Nem |
Elektromos | Nem |
Fékezés | B |
Fogyasztás | A |
Gyártói kód | 3830100 |
Idény | Nyári gumi |
Profil | 235 |
Rendeltetés | 4x4 |
Sebesség index (SI) | V=240 km/h |
Terhelés index (LI) | 100=800kg |
Zaj | 70 |
A Pirelli milánói székhelyű olasz vállalat, mely 1872-ben alapult. A márka az alapító Giovanni Battista Pirelli nevét vette fel. Kezdetben búvárfelszereléseket és kábeleket gyártott, majd az 1950-es években kezdtek el foglalkozni gumiabroncsok gyártásával.
Napjainkra a világ 5 legnagyobb gyártójának egyike lett, és a Pirelli márkanév egyenlővé lett a sportossággal és a prémium minőséggel.
A Pirelli nagy hangsúlyt fektet sportos imidzsére, ezért az egyik legnagyobb versenyzői beszállító.
Jelenleg is ők a Formula1 gumiabroncs beszállítója, de ezen kívül sok más versenyszériában is megméretik abroncsaikat, például ők az Olasz Rally egyik fő támogatója, és a FIM Superbike kizárólagos motorgumi beszállítója.
A Pirelli & C. SpA egy multinacionális vállalat, székhelye Milánóban van. A cég a világon az ötödik legnagyobb gumiabroncs gyártó, több mint 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 ezer munkást foglalkoztatnak.
A céget 1872-ben Giovanni Battista Pirelli alapította Milánóban. A Pirelli vállalatnak eleinte a búvárkodás terén volt nagy szerepe, hiszen légzőkészülékeket gyártott a búvárok felszereléséhez.
Az 1950-es években Giovanni Battista Pirelli engedélyt kapott Alberto Pirelli alelnöktől, hogy létrehozza az első gumigyárát Milánóban.
1974-ben a Pirelli gumigyár előállította az ún. „széles radiál” gumiabroncsokat. melyet először a Lancia Ralli-ban szereplő Lancia Stratos autóin alkalmaztak. Ebben a korban a slick gumikat használták leginkább, melyek széles, csökkentett oldalfalú, sima felületű gumik voltak, ezzel szemben a radiál gumiabroncsok keskenyebbek voltak, és hamar elveszítették a tapadásukat is. Mindkét gumiabroncs teljesen használhatatlan volt a Lancia Stratos autóin, míg a radiál gumiabroncsok gyakorlatilag 10 km alatt elkoptak, addig a slick gumikkal teljesen vezethetetlen volt az autó. A Pirelli ennek érdekében, szintén 1974-ben létrehozott egy új gumifajtát, mely sima, széles, csökkentett oldalfalú, sugaras szerkezetű. Ezt a gumit legelőször a Porsche gyár tesztelte a legújabb autóján, a Porsche 911-en.
Napjainkban ezek az abroncsok az autóversenyzés számos kategóriájában használatosak, valójában a slick gumi továbbfejlesztett változatai, az abroncs elnevezésén nem változtattak, maradt a slick kifejezés.