Kátyúgarancia
Kátyúgarancia mechanikai sérülésekre!
Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.
Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ebből a termékből kevesebb, mint 4 darabos készletet jeleznek az általunk használt raktárak. Amennyiben Ön teljes garnitúrát keres, kérjük, válasszon egy másik típusú abroncsot.
A Cinturato P7 abroncsok a Pirelli Ultra High Performance nyári gumiabroncsai, amelyeket sportkupé és szedánok vezetői számára fejlesztettek ki. A Cinturato P7 tulajdonságainak egyedülálló kombinációját a Pirelli Green Performance megközelítése tette lehetővé a vezetési élmény, a teljesítmény, a biztonság és a környezet tiszteletben tartásának szinergiáját kínáló termékek fejlesztésében. A Cinturato P7 abroncsok oldalfalán található Pirelli Ecoimpact ikonok kiemelik a környezetvédelemhez való hozzájárulásukat az energiahatékonyság, a tiszta levegő, az alacsony zajszint és a hosszú kopás tekintetében. A Pirelli garanciája nem vonatkozik azokra a gumiabroncsokra, amelyek 45° Fahrenheit (7° Celsius-fok) alatti környezeti hőmérsékleten történő használat következtében összerepedeznek, így a Cinturato P7 abroncsok, mint minden nyári gumi, nem használhatók fagypont közeli hőmérsékleten. hóban vagy jégen.
A Cinturato P7 alacsony gördülési ellenállású futófelület-keveréket használ, amely technológiailag fejlett polimerekkel növeli a tapadást nedves és száraz utakon, miközben csökkenti a jármű üzemanyag-fogyasztását és CO2-kibocsátását. Ezt a keveréket aszimmetrikus futófelület-kialakításba öntötték, amely elősegíti az egyenletes kopást, javítja a vezetési kényelmet és csökkenti a zajszintet. A robusztus váll és a folytonos bordák a gumiabroncs külső részén javítják az oldalirányú tapadást száraz utakon, míg a négy kerületi csatorna hatékonyan eltávolítja a vizet az érintkezési helyről a vízi siklás ellenállása és a nedves tapadás fokozása érdekében. Az abroncs belső szerkezete iker acél hevedereket tartalmaz, amelyeket nejlon sapkaréteggel erősítenek meg a nagy sebességű tartósság érdekében.
Megjegyzés: A Cinturato P7 gumiabroncsokat környezetbarát gyártási módszerekkel tervezték és gyártják, és alacsony gördülési ellenállású (LRR) keverékekkel és konstrukciókkal rendelkeznek, hogy javítsák a járművek üzemanyag-fogyasztását az eredeti felszereléssel kapcsolatos alkalmazásaik során. Ezek a gumiabroncsok a Pirelli Ecoimpact jelölésével vannak azonosítva a méretek és műszaki adatok oldalukon.
Arány | 55 |
Átmérő (coll) | 16 |
Defekttűrő | Igen |
Elektromos | Nem |
Fékezés | B |
Fogyasztás | D |
Gyártói kód | 2040900 |
Idény | Nyári gumi |
Profil | 225 |
Rendeltetés | Személyautó |
Sebesség index (SI) | W=270 km/h |
Terhelés index (LI) | 95=690kg |
Zaj | 71 |
A Pirelli milánói székhelyű olasz vállalat, mely 1872-ben alapult. A márka az alapító Giovanni Battista Pirelli nevét vette fel. Kezdetben búvárfelszereléseket és kábeleket gyártott, majd az 1950-es években kezdtek el foglalkozni gumiabroncsok gyártásával.
Napjainkra a világ 5 legnagyobb gyártójának egyike lett, és a Pirelli márkanév egyenlővé lett a sportossággal és a prémium minőséggel.
A Pirelli nagy hangsúlyt fektet sportos imidzsére, ezért az egyik legnagyobb versenyzői beszállító.
Jelenleg is ők a Formula1 gumiabroncs beszállítója, de ezen kívül sok más versenyszériában is megméretik abroncsaikat, például ők az Olasz Rally egyik fő támogatója, és a FIM Superbike kizárólagos motorgumi beszállítója.
A Pirelli & C. SpA egy multinacionális vállalat, székhelye Milánóban van. A cég a világon az ötödik legnagyobb gumiabroncs gyártó, több mint 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 ezer munkást foglalkoztatnak.
A céget 1872-ben Giovanni Battista Pirelli alapította Milánóban. A Pirelli vállalatnak eleinte a búvárkodás terén volt nagy szerepe, hiszen légzőkészülékeket gyártott a búvárok felszereléséhez.
Az 1950-es években Giovanni Battista Pirelli engedélyt kapott Alberto Pirelli alelnöktől, hogy létrehozza az első gumigyárát Milánóban.
1974-ben a Pirelli gumigyár előállította az ún. „széles radiál” gumiabroncsokat. melyet először a Lancia Ralli-ban szereplő Lancia Stratos autóin alkalmaztak. Ebben a korban a slick gumikat használták leginkább, melyek széles, csökkentett oldalfalú, sima felületű gumik voltak, ezzel szemben a radiál gumiabroncsok keskenyebbek voltak, és hamar elveszítették a tapadásukat is. Mindkét gumiabroncs teljesen használhatatlan volt a Lancia Stratos autóin, míg a radiál gumiabroncsok gyakorlatilag 10 km alatt elkoptak, addig a slick gumikkal teljesen vezethetetlen volt az autó. A Pirelli ennek érdekében, szintén 1974-ben létrehozott egy új gumifajtát, mely sima, széles, csökkentett oldalfalú, sugaras szerkezetű. Ezt a gumit legelőször a Porsche gyár tesztelte a legújabb autóján, a Porsche 911-en.
Napjainkban ezek az abroncsok az autóversenyzés számos kategóriájában használatosak, valójában a slick gumi továbbfejlesztett változatai, az abroncs elnevezésén nem változtattak, maradt a slick kifejezés.