Kátyúgarancia
Kátyúgarancia mechanikai sérülésekre!
Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.
Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ez az abroncs jelenleg saját raktárunkban nincs készleten, a gyártótól rendeljük meg Önnek, és amennyiben náluk van belőle, 2-4 napon belül szállítjuk. Csúcsszezonokban a megrendelések torlódása miatt késés előfordulhat! Kollégáink a lehető leghamarabb értesítik Önt az elérhetőségről.
Kompakt autókhoz optimalizált gumiabroncs a Pirellitől.
Tökéletes működés mind nedves, mind száraz körülmények között, amely magas szintű komfortot biztosít a vezetés közben.
A gördülési ellenállás csökkentésével csökkenő fogyasztás tapasztalható, különösen városi körülmények között.
Az ADAC által ajánlott nyári abroncs!
A Pirelli Cinturato P1 Verde 3 nyári abroncsok tökéletes megoldást jelentenek azoknak a sofőröknek, akik elsősorban a városban közlekednek, kisautót mérsékelten vezetnek. Legfontosabb előnyeik a következők:
A tekintélyes, szigorú német Allgemeiner Deutsher Automobil-Club (ADAC) tesztek eredményei nem hagynak kétséget aggodalomra: a 175/65 R14 T méretben a 3. helyet szerezte meg az abroncs. Értékelték az egyedülálló és - ami fontos - meglehetősen egyenlő teljesítményt nedves és száraz felületen, valamint az optimális, kedvező szintű üzemanyag-fogyasztást. Az ADAC teszten a 195/65 R15 V méretű gumiabroncs is magas pontszámot ért el
, a bemutatott modellben a sebességindex H (maximum 210 km/h), a terhelési index pedig 91 (maximum 615 kg). A 2017-ben gyártott olasz gumikra 5 év garancia vonatkozik, ami bizonyítja, hogy a Pirelli márka milyen tartós termékeket kínál.
A kisméretű személy- és városi autók tulajdonosai nagyon elégedettek lehetnek az ár-érték arányukkal. Ezt tükrözik a vezetők magas értékelései és értékelései, amelyek a zajmentességet, a kiváló tapadást és a kiszámíthatóságot jelzik – ez a jellemző különösen a mérsékelt, biztonságos stílusban közlekedő vezetők számára kívánatos.
A Pirelli Cinturato P1 Verde 3 olyan járművezetők számára készült, akik gumiabroncsot keresnek:
Arány | 55 |
Átmérő (coll) | 15 |
Defekttűrő | Nem |
Elektromos | Nem |
Fékezés | B |
Fogyasztás | C |
Gyártói kód | 2327900 |
Idény | Nyári gumi |
Profil | 195 |
Rendeltetés | Személyautó |
Sebesség index (SI) | V=240 km/h |
Terhelés index (LI) | 85=515kg |
Zaj | 69 |
A Pirelli milánói székhelyű olasz vállalat, mely 1872-ben alapult. A márka az alapító Giovanni Battista Pirelli nevét vette fel. Kezdetben búvárfelszereléseket és kábeleket gyártott, majd az 1950-es években kezdtek el foglalkozni gumiabroncsok gyártásával.
Napjainkra a világ 5 legnagyobb gyártójának egyike lett, és a Pirelli márkanév egyenlővé lett a sportossággal és a prémium minőséggel.
A Pirelli nagy hangsúlyt fektet sportos imidzsére, ezért az egyik legnagyobb versenyzői beszállító.
Jelenleg is ők a Formula1 gumiabroncs beszállítója, de ezen kívül sok más versenyszériában is megméretik abroncsaikat, például ők az Olasz Rally egyik fő támogatója, és a FIM Superbike kizárólagos motorgumi beszállítója.
A Pirelli & C. SpA egy multinacionális vállalat, székhelye Milánóban van. A cég a világon az ötödik legnagyobb gumiabroncs gyártó, több mint 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 ezer munkást foglalkoztatnak.
A céget 1872-ben Giovanni Battista Pirelli alapította Milánóban. A Pirelli vállalatnak eleinte a búvárkodás terén volt nagy szerepe, hiszen légzőkészülékeket gyártott a búvárok felszereléséhez.
Az 1950-es években Giovanni Battista Pirelli engedélyt kapott Alberto Pirelli alelnöktől, hogy létrehozza az első gumigyárát Milánóban.
1974-ben a Pirelli gumigyár előállította az ún. „széles radiál” gumiabroncsokat. melyet először a Lancia Ralli-ban szereplő Lancia Stratos autóin alkalmaztak. Ebben a korban a slick gumikat használták leginkább, melyek széles, csökkentett oldalfalú, sima felületű gumik voltak, ezzel szemben a radiál gumiabroncsok keskenyebbek voltak, és hamar elveszítették a tapadásukat is. Mindkét gumiabroncs teljesen használhatatlan volt a Lancia Stratos autóin, míg a radiál gumiabroncsok gyakorlatilag 10 km alatt elkoptak, addig a slick gumikkal teljesen vezethetetlen volt az autó. A Pirelli ennek érdekében, szintén 1974-ben létrehozott egy új gumifajtát, mely sima, széles, csökkentett oldalfalú, sugaras szerkezetű. Ezt a gumit legelőször a Porsche gyár tesztelte a legújabb autóján, a Porsche 911-en.
Napjainkban ezek az abroncsok az autóversenyzés számos kategóriájában használatosak, valójában a slick gumi továbbfejlesztett változatai, az abroncs elnevezésén nem változtattak, maradt a slick kifejezés.