Kátyúgarancia
Kátyúgarancia mechanikai sérülésekre!
Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.
Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ebből a termékből kevesebb, mint 4 darabos készletet jeleznek az általunk használt raktárak. Amennyiben Ön teljes garnitúrát keres, kérjük, válasszon egy másik típusú abroncsot.
A Triangle TR978 egy túra gumiabroncs személygépjárművekhez.
Az abroncs szimmetrikus futófelület-kialakításával és egész évszakos keverékével kiváló teljesítményt nyújt az egész szezonban. Ez a kombináció biztonságosabb száraz, nedves és téli tapadást biztosít az útfelületen. Az erősebb keverékelemek növelik a gumi rugalmasságát, míg a futófelület kialakítása szilárdan tapad az útfelülethez. Az optimális barázdamintázat lehetővé teszi, hogy az abroncs eloszlassa a vizet és a latyakot a lábnyomról, ami így hatékonyan elkerüli a vízen futást. Ez a kombináció egész évben biztonságosabb teljesítményt biztosít.
A jobb közúti érintkezés javítja az irányíthatóságot is. A rovátkolt, folyamatos középső borda szoros és állandó felületi érintkezést tesz lehetővé, és fokozza a kormányzás reakcióképességét és a menetstabilitást. Ez elősegíti a kormányzás gyors és precíz reagálását a vezető parancsaira, miközben a szerkezetet megvédi a gumiabroncsra ható nyomástól. Ez a kombináció biztosítja a biztonságos teljesítményt, optimalizálva a jármű jobb irányíthatóságát vezetés közben.
A lapos lábnyom és az ideális futófelület-kialakítás együttesen biztosítják a kényelmes vezetési élményt. A lapos lábnyom biztosítja a szoros felületi érintkezést, lehetővé téve a gumiabroncs számára, hogy elnyelje a vezetés során fellépő ütéseket, és jelentősen csökkentse az utasok által érzett rezgéseket. Másrészt a speciális, nagy szögű lamellás részletek javítják a kényelem szintjét. A futófelület a változtatható lamellázási részletekkel kiküszöböli a menet közben keletkező hanghullámokat. A csökkentett útzaj és rezgésszint kellemes vezetési élményt biztosít.
A Triangle TR978 továbbfejleszti a használhatóságot. A futófelület vállblokk mintázata és a lamellás részletei lehetővé teszik, hogy az abroncs egyenletesen keringesse a vezetési nyomást a lábnyom mentén. A kiegyensúlyozott hajtóerők hatékonyan akadályozzák meg a szabálytalan és korai kopásképződést, ami nagymértékben megnöveli az élettartamot és a futófelület élettartamát.
Arány | 65 |
Átmérő (coll) | 14 |
Defekttűrő | Nem |
Elektromos | Nem |
Fékezés | D |
Fogyasztás | D |
Gyártói kód | PTR97815G14HHJ |
Idény | Nyári gumi |
Profil | 155 |
Rendeltetés | Személyautó |
Sebesség index (SI) | H=210 km/h |
Terhelés index (LI) | 75=387kg |
Zaj | 70 |
A TRIANGLE márkáról:
A Triangle Tire Co. Ltd. a világ több mint 60 országában és gazdaságában rendelkezik tanúsítvánnyal, beleértve a CCC, ECE, DOT, E-SOUND, INMETRO, LATU, GSO, SNI stb. Ráadásul az elmúlt években szigorú műszaki teljesítmény teszteket ért el az olyan nemzetközi vállalatoknál, mint a Volvo.
Az 1976-ban alapított Shandong Tire Factory az anyavállalata, a 2001-ben létrejött Triangle Tire Co. Ltd.-nek. A Kínai Gumiipari Innovációs Stratégiai Szövetség fő testülete országos technológiai fejlesztési központtal, nemzeti ipari tervező központtal, posztdoktori tudományos kutatóállomással és amerikai technológiai kutatási és fejlesztési központtal rendelkezik. A kínai gumiabroncs-ipar egyedüli hazai mérnöki laboratóriumát a Triangle Tyre Co. Ltd. építette. A Triangle Tyre Co. Ltd. mindig elkötelezte magát az innováció, a kutatás, a tervezés, a gyártás és a gyártási marketing területén, hogy megfeleljen a fogyasztók igényeinek szerte a világon. A nemzeti radiál gumiabroncs-technológia előfutára és vezetőjeként a Triangle Tire Co. Ltd. óriási külföldi és hazai szabadalmi portfólióval rendelkezik, és kulcsszerepet játszik a nemzeti és a professzionális gumiabroncs-ipar szabványainak meghatározásában. 2008-ban a Triangle Tyre Co. Ltd., az óriás és a mérnöki radiális gumiabroncs-gyártási technológia és berendezések fejlesztése érdekében végzett projekt eredményeként megnyerte az első osztályú Nemzeti Tudományos és Technológiai Fejlesztési Díjat.