Süti beállítások

A Falken bemutatja az AZENIS RS820 UUHP-t

A Falken bemutatja az AZENIS RS820 UUHP-t




Az AZENIS RS820 kezdetben 38 méretben, 19 és 21 hüvelyk között, 30 és 45 közötti keresztmetszettel és Y sebességindexszel – akár 300 km/h sebességgel – a Falken versenygyőztes motorsport technológiáiból és tapasztalataiból származik, aki több mint 20 éve versenyzik a Nürburgringen.

A Falken Tire Europe mérnökei olyan abroncs kifejlesztésére összpontosítottak, amely a legnagyobb teljesítményt nyújtó autókhoz és SUV-okhoz – mint például a Porsche 911, Audi R8, Aston Martin Vantage, BMW M5, Cupra Formentor és Mercedes-Benz AMG GT – illeszkedik vezetési élmény, biztonság és nagyobb tartósság tekintetében. Az eredmény az AZENIS RS820 lett.

A Falken termékfejlesztő csapata európai mérnökeinek szakértelmét és anyagismeretét, valamint a japán Sumitomo Rubber Industries Ltd anyavállalatának technológiai képességeit használta fel új generációs és első UUHP mintájának elkészítéséhez a régióban.

Az AZENIS RS820 aszimmetrikus futófelületi mintázattal és négy kerületi futóhoronnylal rendelkezik, hogy rendkívül pontos kezelhetőséget, stabilitást és irányíthatóságot biztosítson minden sebességnél és különféle körülmények között, valamint csendes és sima futást biztosítson. A továbbfejlesztett vállkialakítás jobb érintkezést biztosít az úttal és jobb oldalstabilitást száraz utakon.

A motorsport-technológia valóban az AZENIS RS820 magja, a hibrid konfigurálású erősítésekben – csakúgy, mint a versenyautó mintájában – Aramidot használnak. Az optimalizált szíjréteg egyenletes nyomáseloszlást biztosít, ami dinamikus vezetési élményt és fokozott biztonságot tesz lehetővé.

Maga a futófelület-keverék számos kémiai vegyületet tartalmaz, amelyek biztosítják a futófelület blokkjainak masszívságát, míg az egymásba illeszkedő mikrostruktúrák és a rugalmasság kombinációja robusztus vezetési tulajdonságokat biztosít az útfelületek és körülmények széles skáláján.

Az AZENIS RS820 körbefutó bordái nem csak jobb oldalirányú tapadást biztosítanak kanyarodás közben, hanem stabil egyenes stabilitást is biztosítanak. A széles, mély hornyok emellett különösen jó vízelvezetést biztosítanak, és minimálisra csökkentik az aquaplaning kockázatát.

Mivel a tömeg szintén fontos tényező a nagy teljesítményű járműveknél, a Falken mérnökei minden súlycsökkentési lehetőséget megvizsgáltak – mind az építésben, mind az összetettben –, hogy az AZENIS RS820 könnyebb legyen, mint a hasonló belső referenciatermék.

A Falken szabadalmaztatott, fejlett 4D NANO tervezési technológiája, amely nanoszinten szimulálja és szabályozza a gumikeverékek molekuláris szerkezetét, hogy alacsonyabb kopási arányú és hosszabb élettartamú vegyületeket hozzon létre. Az AZENIS RS820 címkeértékei – amelyeket még nem határoztak meg teljesen – ideiglenesen A (teljesítmény nedves körülmények között), B (zaj) és C (üzemanyag-takarékosság) kategóriába sorolhatók.

A 38 méretből 30 gyártása 2023 vége előtt kezdődik, a maradék nyolc pedig 2024-ben.