Süti beállítások

A VREDESTEIN ÚJ GUMIABRONCSA: WINTRAC

A VREDESTEIN ÚJ GUMIABRONCSA: WINTRAC

A Vredestein továbbfejlesztette híres Snowtrac gumiabroncsát, az új modell neve: Wintrac.

Az új gumiabroncs még alkalmasabb a jelenlegi európai téli használatra, mivel jobb teljesítményt nyújt bármely nedves úton, illetve hóban is kiváló közlekedést biztosít. Az eredeti tervek szerint a The Tyre Cologne kiállításon bemutatott Wintrac a Vredestein első virtuálisan bemutatott abroncsa lesz, hiszen a vállalat ezekben a nehéz időkben is folytatni kívánja innovációs és fejlesztési tevékenységét.

Az új modell egy univerzális téli gumiabroncs, amely jelentős szemléletbeli változást jelent a főként hóban történő vezetésre szánt gumiabroncsokhoz képest, ezért is neveztük át a márkát „Snowtrac”-ről „Wintrac”-re. Ez a különösen az európai téli időjárási körülményekhez ideális gumiabroncs az ultramagas teljesítményű megfelelője, a Wintrac Pro társaként fog csatlakozni az új Vredestein Wintrac családhoz. A Wintrac új szerkezettel és új anyagokkal jeleskedik. A V-barázdás szerkezetnek köszönhetően garantáltan biztosítva van az optimális hosszanti és oldalirányú vízelvezetés. A vállblokkok szabadalmaztatott, „adaptív” 3D-lamellákat tartalmaznak, amelyek a gumiabroncs élettartama során megnövelik a lamellák teljes hosszát, és kiváló téli teljesítményt biztosítanak. A vállblokkokban alkalmazott reteszelő mechanizmus további stabilitást nyújt, ami jelentősen javítja az irányíthatóságot a száraz és nedves utakon egyaránt.

Az új modell az elődjéhez képest több szempontból is jobb teljesítményt nyújt: vízelvezetése 10%-kal hatékonyabb (csökkentett mértékű vízenfutás), lamellahossza 5%- kal nagyobb, illetve 5%-kal nagyobb gumifelület érintkezik az úttal, ami fokozott tapadást eredményez nedves és havas utak esetén. Emellett a polimerek és gyantarészecskék egyedülálló elegyét tartalmazó következő generációs, nagy sűrűségű szilikakeverék – az ovális futófelület és a kiegyenlített nyomáseloszlás mellett – egyenletes kopást, jobb teljesítményt és akár 10 000 km-rel több kilométer megtételét teszi lehetővé, és még a legutóbbi Snowtrac 5 modellnél is jobb teljesítményt nyújt.

Végül, de nem utolsósorban az alacsonyabb gördülési ellenállás jelentős üzemanyag-megtakarítást jelent. Ugyan a közönség eredetileg az idei The Tyre Cologne keretén belül látta volna először az új modellt, a Vredestein most először virtuálisan mutatja be a Wintracot, ami további bizonyítéka a márka ellenálló képességét a COVID világjárvány idején. A gyártás első szakasza megkezdődött az Apollo Vredestein két európai üzemében: az új gumiabroncs kezdetben 27 méretben áll rendelkezésre 15 és 16 hüvelykes változatban, amelyek egyikét már egy eredeti berendezésgyártó is jóváhagyta (egészen pontosan a VW Golf 8- hoz). 2021-ben egy második fázis következik további méretekkel.

ELŐNYÖK JELLEMZŐK:
• Megnövelt gumiabroncs-élettartam további 10 000 km-ig*
• 10%-kal hatékonyabb vízenfutásmegelőzés*
• Jobb tapadás nedves és havas felületeken
• Új generációs, nagy sűrűségű szilika keverék
• Továbbfejlesztett futófelületkialakítás szabadalmaztatott 3D-lamellákkal
• 5%-kal nagyobb gumifelület érintkezik az úttal*
* Az adatok belső tesztek eredményei, a viszonyítási alap a termék 205/55 R16 méretű elődje, a Snowtrac 5

WINTRAC ismertetőjegyei:

  1. Megnövelt biztonság
  2. Csökkentett környezeti hatások
  3. Kifejezetten az európai utakhoz és telekhez kifejlesztve

Technológiai fejlesztések:

• A V-barázdás szerkezetnek köszönhetően garantáltan biztosítva van az optimális hosszanti és oldalirányú vízelvezetés.
• A vállblokkok szabadalmaztatott, „adaptív” 3D-lamellákat tartalmaznak, amelyek a gumiabroncs használódása során megnövelik a lamellák teljes hosszát. Ez nagyszerű téli teljesítményt biztosít a gumiabroncs teljes élettartama alatt
• A vállblokkokban alkalmazott reteszelő mechanizmus további stabilitást biztosít, ami jelentősen javítja az irányíthatóságot a száraz és nedves utakon egyaránt
• Az optimalizált futófelület-kialakítás fő eleme a kiegyensúlyozott, V-barázdás mintázat, amely 10%-kal jobb vízelvezetést tesz lehetővé
• A keskeny barázdák nagyobb futófelület-blokkokat biztosítanak a nedves és száraz útfelületen nyújtott jobb teljesítmény érdekében
• A nagyobb futófelület-blokkok 5%-kal hosszabb* lamellákat eredményeznek a téli teljesítmény javítása érdekében
• A polimerek és a műgyantarészecskék egyedi keveréke kisebb mértékű kopást eredményez, így akár további 10 000 km* is megtehető az abronccsal
• Az ovális futófelület és az egyenletes nyomáseloszlás ugyanakkora kopás mellett jobb teljesítményt eredményez
• Az alacsony gördülési ellenállás miatt az üzemanyag-fogyasztás is csökken