Süti beállítások
Másik méret kereséséhez térjen vissza a főoldalra.

Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.

185/65R15 T CrossClimate+ XL Michelin négyévszakos gumi

0 vélemény

    37 030 Ft
  • Márka: MICHELIN
  • Cikkszám: 18565R15TCCLPLX
  • Elérhetőség:
    Raktárról szállítható

Szállítási információ:

Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ez a termék jelenleg készleten lévőként szerepel a saját raktárunkban, vagy beszállítónknál, tehát nagy valószínűséggel 2-4 munkanapon belül szállítjuk. Csúcsszezonokban a megrendelések torlódása miatt késés előfordulhat! Raktárkészletünk kb. félóránként frissül, így nem tekinthető percre pontosnak. Köszönjük megrendelését!

CROSSCLIMATEPLUS mintázat

Michelin Crossclimate Plus

Új fejezet a történelemben... A Michelin bevezeti az európai piacra a
MICHELIN CrossClimate-ot, az első, téli időszakban is használható nyári abroncsot.
Az új MICHELIN CrossClimate abroncsban a nyári gumiabroncsokban használt technológiához téli abroncstechnológia társul.
Technológiák, amelyekről eddig mindenki azt gondolta, hogy egymással összeegyeztethetetlenek.

A MICHELIN CrossClimate eredeti újdonság: bármilyen időjárási körülményhez könnyen alkalmazkodik. Ez az egyetlen olyan gumiabroncs, amely magában foglalja a nyári és a téli abroncsok legjobb tulajdonságait:

  • száraz felületen is rövid a féktávolsága,
  • az európai abroncscímkézési rendszerben a legjobb, ’A’ minősítést érte el a nedves tapadási kategóriában,
  • Three Peak Mountain Snow Flake (3PMSF, „három hegycsúcs hópehely”) tanúsítással rendelkezik, ami azt jelenti, hogy egész évben használható, még azokban az országokban is, ahol speciális téli felszereltséget írnak elő.

Az új MICHELIN CrossClimate abroncs mindemellett rendelkezik a hagyományosnak mondható MICHELIN abroncsjellemzőkkel: hosszú élettartamú, energiatakarékos és kényelmes utazást biztosít.
Az új abroncs kiegészíti a MICHELIN nyári és téli abroncskínálatát - huzamosabb ideig tartó télies időszakban és bizonyos körülmények között azonban továbbra is a kifejezetten téli gumiabroncs használata javasolt.

Az új MICHELIN CrossClimate abroncsban három technológia egyesül:

  • Innovatív gumikeverékek: az egyik a futófelületbe kerülő, optimális tapadást nyújtó, új gumikeverék. Az anyag rugalmassága lehetővé teszi, hogy a gumi kitöltse az útfelület apró egyenetlenségeit, hidegben és melegben egyaránt. Optimális tapadást biztosít bármely évszakban (havas, vizes, száraz felületen). A másik, a futó alá beépített új keverék az üzemi felmelegedés csökkentésével az üzemanyag-takarékosságra van jótékony hatással.
    A Michelin fejlesztőinek sikerült megoldást találniuk arra, hogy csökkenthető legyen az elveszett energiamennyiség: újgenerációs, szilika-alapú adalékkal javították a gumikeveréket, így a MICHELIN CrossClimate üzemanyag-fogyasztása csökkent.
 
  • Egyedi, V-alakú futómintázat és új, önzáró (3D) lamellák.
    A változó ferde szögű, V-alakba rendeződő mintázat optimális tapadást tesz lehetővé havas felületen:

    • Az oldalirányú erők ellensúlyozására a futófelület középső részén a gumiblokkok speciális szöget zárnak be.
    • A hosszirányú erők ellensúlyozására a vállzóna blokkjai nagyobb szöget zárnak be.
 
  • A V-mintázatú futófelületet új önzáró 3D lamellák egészítik ki: a hullámos formájú, különböző vastagságú és komplex geometriájú mély lamellák, mint apró karmok kapaszkodnak a havas felületen, így növelik az abroncs vonóerejét. A függőleges és oldalirányú hullámos lamellák önzáróak, vagyis egymásra záródva merevebbé teszik a futófelületet: stabilabb lesz a mintázat, akár hosszirányú (fékezés, gyorsítás), akár oldalirányú (kanyarodás) erők hatnak rá. A kormányzás ezáltal pontosabb, a menetteljesítmény száraz felületen általában jobb lesz. A beépített csúcstechnológiás megoldások eredményeképpen stabilabb, merevebb futófelületű, vagyis száraz felületen pontosabban kormányozható és ellenállóbb abroncsot kapunk.

    Az innovatív technológiák kombinációja, és a vállzónába beépített EverGripTM technológia kitűnő havas felületi tapadást, száraz felületen pedig pontos kormányozhatóságot, valamint hosszú élettartamot tesznek lehetővé.
    A ferde élű gumiblokkok optimális tapadást, vagyis nagyobb fékhatást biztosítanak száraz útfelületen. Az innovatív futóelemekből mély csatornák épülnek, így az abroncs teljesítménye havas felületen is optimális (vonóerő és fékezés).

Az innovatív MICHELIN CrossClimate abroncs fejlesztésekor a Michelin szakemberei a különfélevezetési szokásokról, magatartásokról való tudásra támaszkodtak. A Michelin törekvése, hogy minden felhasználási módhoz, minden vezetési stílushoz megtalálja a legmegfelelőbb megoldást. A fejlesztési folyamat három szakaszra tagolható:

  • Megismerés-elemzés. Az autósoknak minden nap számítaniuk kell arra, hogy az időjárás megváltozik - eső, hó, hirtelen lehűlés... Sem a sofőrök, sem pedig a jelenleg rendelkezésükre álló műszaki megoldások nem tudnak tökéletes választ adni az időjárás kihívásaira. A Michelin által elvégzett és megrendelt vizsgálatok szerint:
    • az európai autósok 65%-a egész évben nyári gumit használ (Németországban, ahol kötelező a téli abroncs használata, ez az arány 20%, míg Franciaországban, ahol hatóságilag nem írják elő a téli abroncs használatát, 76%), azaz veszélyezteti saját biztonságát hideg időben, vagy havas és jeges útfelületen (Forrás: a GfK 2014-es európai közvélemény-kutatása).
     
    • Tízből négy európai sofőr azt állítja, hogy az abroncscsere kényelmetlenséget okoz számára, így a lehető legtovább szokta azt halogatni (Ipsos 2014/2015; abroncsvásárlási szokások vizsgálata). Egyesek nem is hajlandóak - vagy nem tudnak - időt/pénzt szánni a téli gumicserére.
     
    • 3% (Németország) és 7% (Franciaország) közötti azoknak az autósoknak az aránya, akik egész évben téli abronccsal járnak, ami kedvezőtlenül hat mind a tapadásra, mind az üzemanyag-fogyasztásra.
 
  • Innováció. Ebben a szakaszban adott használati módra keresnek csúcstechnológiás megoldásokat. A Michelin minden évben több mint 640 millió eurót különít el kutatási-fejlesztési programjai finanszírozására, 75 000, a felhasználók bevonásával végzett tesztet végez el a világ minden táján, és mintegy 11 000 fővel készít kérdőíves közvélemény-kutatást.
 
  • Megvalósítás. Az új MICHELIN CrossClimate valós közlekedésbiztonsági és felhasználói igényre ad választ.

Az új MICHELIN CrossClimate 2015 májusában kerül kereskedelmi forgalomba, 23 különböző, 15-17 col közötti méretben lesz kapható, így az európai személyautó járműpark mintegy 70%-a felszerelhetővé válik. További méretek forgalmazása 2016-tól várható.

Az új MICHELIN CrossClimate biztonságos, egyszerűen üzemeltethető és gazdaságos. Egész évben használható minden időben: MICHELIN CrossClimate.
Leírás
Arány 65
Átmérő (coll) 15
Defekttűrő Nem
Fékezés B
Fogyasztás C
Gyártói kód 254413
Idény Négyévszakos
Profil 185
Rendeltetés Személyautó
Sebesség index (SI) T=190 km/h
Terhelés index (LI) 92=630kg
Zaj 68
MICHELIN

 

A Michelin márkáról:

A céget Edouard Michelin alapította 1889-ben Clermont-Ferrandban, ahol ma is a székhelye, és 3 gyára van.

Az alapító halála óta is folyamatosan egy-egy leszármazottja vezeti a konszernt. A Michelin köztudottan prémium minőségű abroncsokat gyárt, valószínűleg nem szükséges bemutatni, hisz szakmai felmérések alapján a legismertebb márkanév a gumiabroncs gyártók között. Abban, hogy ezt elérjék, segítségükre volt Bibendum, az úgynevezett Michelin baba. A Bibendum története az, hogy Edouard és André Michelin az 1894-es Lyoni Kiállításon észrevett egy halom egymásra dobált gumiabroncsot, és egyikőjüknek erről egy ember formája jutott eszébe. Később megbíztak egy reklámszakembert, hogy ez alapján az ötlet alapján tervezze meg a figurát. Az eredeti figura még szemüveget hordott, és a kezében egy füstölgő cigaretta volt. Ma már ez nem menne! Arra is van magyarázat, hogy Bibendum miért lett fehér. Akkoriban az abroncsok gyártásához még nem használtak szénport, ezért az akkori gumik inkább szürkés fehér színűek voltak. És hogy hogy jött a Bibendum név? Miután a Michelin testvérek kitalálták azon a bizonyos kiállításon a figurát, egyikük megelégedetten idézte Horatiust: "Nunc est bibendum", azaz "na menjünk inni"

A Michelin ma a világ egyik legnagyobb abroncs gyártó konszernje, ők fejlesztették ki a cserélhető gumiabroncsot, és a radiál abroncsokat is. A konszern része többek között a Kleber, Kormoran, Tigar, BFGoodrich, Sebring és a Taurus is.

A Michelin gumiabroncsok a prémium kategóriás gumikhoz sorolható. Termékeiben egyesül az innováció, a biztonság és a teljesítményt. Ajánljuk mindazoknak, akik fontosnak tartják a megbízhatóságot a változatos útkörülmények között.

Kátyúgarancia
 

 

Ismerje meg ingyenes KÁTYÚGARANCIA szolgáltatásunkat!

Vásároljon 4 db gumiabroncsot a résztvevő márkák közül bármely Point-S szakszervizben és mi egy év díjmentes garanciát vállalunk bármilyen sérülésre! Önnek nincs más dolga, mint regisztrálni a vásárlást igazoló számlával és megőrizni a regisztráció során kapott garanciajegyet.

https://www.katyugarancia.hu/

A garanciát a több, mint 70 Point-S szakszerviz bármelyikében érvényesítheti!

Hasonló termékek
C B 68
185/65R15 T WR Snowproof XL Nokian téli gumi
C C 70
185/65R15 H HIGH PERFORMANCE Taurus nyári gumi
Írjon véleményt a termékről
    Rossz           Jó
Megjegyzés: HTML használata nem engedélyezett!