Kátyúgarancia
Kátyúgarancia mechanikai sérülésekre!
Közép- és felsőkategóriás személyautók részére
Tökéletes tapadás és optimális kezelhetőség bármilyen körülmények között
A számítógép által optimalizált makro-blokkok teszik lehetővé, hogy a nagy oldalirányú erőhatások és a nagy sebességgel történő sávváltás vagy fékezés esetén is maximális legyen az abroncs érintkezési felülete. Ezen felül jelentősen növelik a futófelület stabilitását, így még extrém vezetési szituációkban is tökéletes irányíthatóságot és egyedülálló tapadást garantálnak.
Rendkívül rövid fékút száraz és vizes útfelületen egyaránt
Az újonnan kifejlesztett 3D kapaszkodóélek megakadályozzák a mintázati blokkok maguk alá fordulását és deformációját a fékezés során, ugyanakkor elősegítik az egyenletes futófelületi nyomáseloszlást. A kapaszkodóélek kimagasló hatékonysággal vezetik el csapadékos időben az útfelületen kialakult vízréteget, az ablaktörlő lapátokhoz hasonló módon. Mindezek eredményeként az abroncs rendkívül rövid fékutat biztosít száraz, de különösen vizes körülmények között.
Komfortos vezetés és alacsony gördülési ellenállás
A gumiabroncs vállrészének rugalmassága és a megerősített peremrész együttesen optimális oldalfal-hajlékonyságot és stabilitást eredményez. Ez kimagaslóan komfortos vezetést, remek kezelhetőséget és alacsony gördülési ellenállást biztosít.
Auto Bild
A német Auto Bild magazin a 2015/12-es számában publikálta nyárigumiabroncs-tesztjét "53 nyári abroncs az indulók között!" címmel. A tesztelt abroncsok mérete 185/60 R 15 H volt, tesztautóként pedig egy VW Polo típusú személyautót használtak.
A teszt különlegessége, hogy 53 különböző terméket vizsgáltak meg. A kiértékelés két kategóriában történt:
1. rész: száraz és vizes úton nyújtott fékteljesítmény-teszt, melyből az első 18 jutott tovább "Döntős" minősítéssel.
2. rész: a "Döntősök" áfogó vizsgálata, amely magába foglalta az üzemanyag-fogyasztást, a futásteljesítményt, illetve a fogyasztói árat is.
A ContiPremiumContact™ 5 minősítése: "Példás - Eco-Mester" (Teszt győztes)
A ContiPremiumContact™ 5 abroncsról:
ADAC
A vezető német ADAC, az osztrák ÖAMTC és a svájci TCS autóklubok, valamint a német Fogyasztóvédelmi Intézet a Stiftung Warentest által elvégzett 2015-ös nyárigumiabroncs-teszt eredményei már elérhetőek. A tesztelt abroncsok méretei: 185/60 R 14 82 H és 205/55 R 16 91 V.
A ContiPremiumContact™ 5 minősítése: "Jó/Különösen ajánlott" (Teszt győztes)
A ContiPremiumContact™ 5 abroncsról (amely a lousadoi gyárban készült):
Auto Motor und Sport
A német Auto Motor und Sport magazin a 2014/07-es számában publikálta 2014-es nyárigumiabroncs-tesztjét 205/55 R 16 V méretben. Tesztautókéne egy VW Golf VII típusú személygépkocsit használtak. A magazin együttműködő partnere a Continental volt, a teszt lebonyolításához pedig a gyártó amerikai létesítményt használták Uvalde városában.
A ContiPremiumContact™ 5 minősítése: "Különösen ajánlott" (Teszt győztes)
A ContiPremiumContact™ 5 abroncsról:
ACE Lenkrad
A német Műszaki Felügyeleti Társaság (GTÜ) és az Európai Autóklub (ACE) a 2013-as nyárigumiabroncs-tesztjében számos nyári abroncsot hasonlított össze 195/65 R 15 V méretben. Tesztautókénet egy VW Polo típusú személyautót használtak.
A ContiPremiumContact™ 5 minősítése: "Különösen ajánlott"
A ContiPremiumContact™ 5 abroncsról:
Auto Bild
A német Auto Bild magazin a 2013/09-es számában publikálta a nyárigumiabroncs-tesztjét "Keressük a legjobb nyári köpenyeket!" címmel. A tesztelt abroncsok mérete: 195/65 R 15 V volt, tesztautóként egy VW Golf VI típusú személyautót használtak. A teszt különlegessége, hogy 54 különböző terméket vizsgáltak meg. A kiértékelés két kategóriában történt:
1. rész: száraz és vizes úton nyújtott fékteljesítmény-teszt, melyből az első 15 jutott tovább "Döntős minősítéssel.
2. rész: a "Döntősök" átfogó vizsgálata, amely magában foglalta az üzemanyag-fogyasztást, a futásteljesítményt, illetve a fogyasztói árat is.
A ContiPremiumContact™ 5 minősítése: "Ajánlott"
A ContiPremiumContact™ 5 abroncsról:
3D kapaszkodóéleivel megakadályozza a mintázati blokok aláfordulását, fékezés esetén csökkenti a deformációt, és segíti a futófelület egyenletes nyomáseloszlását.
Ugyanezen kapaszkodóélek nagy mértékben csökkentik az aquaplaning hatást is, és csökkentik a fékutat.
Az elődökhöz képest megnövelt futófelület-stabilitás akár extrém vezetési körülmények között is segíti irányíthatóságot és optimális tapadást biztosít.
Az abroncs vállrészének nagyfokú rugalmassága és a megerősített peremrész optimális oldalfal hatékonyságot biztosít, mely az oldalfal iránytartó képességének javulását eredményezi, ezeknek köszönhetően pedig könnyű kezelhetőséget, alacsony gördülési ellenállást, ezáltal csökkentett menetzajt illetve komfortos vezetést garantál.