Süti beállítások

GOODYEAR F1ASYMMETRIC3 gumiabroncs leírás

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

A Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV egy 2018 tavaszán bemutatott nyári UHP abroncs városi SUV-okhoz, amely a gyártó állítása szerint biztosítja a biztonságos vezetést nagy sebességgel száraz és nedves útviszonyok között egyaránt.

A Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV gumiabroncs kialakítása már ismerős a nagy sebességű vezetés rajongói számára, mert teljesen megegyezik az Eagle F1 Asymmetric 3 utasmodell futófelületi mintázatával . Ugyanakkor a SUV változat ugyanazokat a technológiákat használja, mint a sportautó gumiabroncsok: Active Braking (aktív fékezési technológia) és Grip Booster (a gumikeverék neve).

Az „aktív fékezés” megnöveli az Eagle F1 Asymmetric 3 SUV érintkezési felületét fékezéskor, így az időjárási körülményektől függetlenül rövidebb féktávolság érhető el. A „Grip Booster”-nek köszönhetően pedig nem csak az irányítás egyszerűsége és stabilitása nő, hanem a fékezési hatékonyság is. Ezenkívül csökken a gumiabroncs érzékenysége az útfelület egyenetlenségeire.

Az Eagle F1 Assymetric 3 SUV nem irányított aszimmetrikus futófelületét úgy tervezték, hogy a legmegbízhatóbb hosszirányú és oldalirányú tapadást biztosítsa száraz és nedves utakon intenzív terhelés mellett, különösen sávváltáskor és éles manővereknél.

A Goodyear mérnökei azon dolgoztak, hogy javítsák az abroncs futófelületének kialakítását az új SUV-optimalizált konstrukció technológiával. A modell megerősített többrétegű szerkezete bármilyen sebességnél javítja a magas súlyponttal rendelkező járművek irányíthatóságát, optimalizálja a futófelület merevségét a kanyarokban és csökkenti a futófelület kopását.

Az UHP Cool Cushion Layer technológia alkalmazása csökkentette a gördülési ellenállást, és ennek eredményeként javult az üzemanyag-hatékonyság.

A Goodyear-Dunlop megbízásából a Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV értékesítés előtti tesztjeit 2017 októberében végezték el a TÜV SÜD szakértői. A #713117618G számú jelentésből kiderül, hogy ennek az új, 2018-as nyári SUV-nak 1,2 méterrel rövidebb a fékútja száraz (100-0 km/h) és nedves (80-0 km/h) utakon, mint közvetlen versenytársai. Michelin Latitude Sport 3, Pirelli P Zero Rosso és Bridgestone Dueler H/P Sport 255/50 R19 107Y méretben.


GOODYEAR F1ASYMMETRIC3 termékek